Aanvraagnummer: 3007
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: De Bilt
Uren per week: 16 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 01-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie .
Opdracht
- Aanbesteding + uitvoering NIP ’24;
- Lopende subsidies uitgeven en afronden;
- Aanvraag NIP ’25;
- Mogelijkheden voor energieloket in beeld brengen;
- Het borgen van een warmte overdracht naar de nieuwe medewerker.
Qua persoonlijkheid zoeken wij iemand met een relevante HBO/Universitaire -opleiding, die de theorie kan vertalen naar de praktijk en vice versa. Je bent flexibel, zelfstandig, initiatiefrijk en je hebt affiniteit met het thema duurzaamheid.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; 2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectmanager;
3. Aantoonbare werkervaring met externe subsidies & verantwoording hiervan (omschrijf hiervan 2 duidelijke voorbeelden in het cv);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager bij een gemeente; (15 punten) 6. Aantoonbare werkervaring met multi project management (omschrijf hiervan een voorbeeld in het cv); (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het samenwerken met diverse maatschappelijke instanties, bijvoorbeeld sociale instanties, energie corporaties (omschrijf dit duidelijk in het cv); (25 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met Projectbeheersing (verantwoording/bewaking financiën, tijd, behalen doelstelling, omschrijf dit duidelijk in het cv); (30 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 8 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 7 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.