Aanvraagnummer: 3114
Organisatie: Gemeente Wassenaar
Locatie: Wassenaar
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 08-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten. Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.
Opdracht
Het coördineren en beheren van een complexe administratie binnen het sociaal domein. Belangrijke taken zijn het controleren van gegevens (denk aan het controleren geleverde diensten), het administratief ondersteunen van Wmo- en Jeugdconsulenten, het uitvoeren van de financiële administratie (facturen beoordelen) aanleveren van rapportages en het verwerken van verzoeken om toewijzing en/of wijziging (Jeugdwet), input leveren applicatie-/functioneel beheer en het verbeteren van bestaande administratieve processen en/of systemen.
Vereisten / knock-outcriteria te beoordelen door Flextender
1. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO4 niveau in de richting van administratie, financieel of sociaal juridisch. 2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het beheren/coördineren van een administratie binnen het sociale domein;
3. Aantoonbare werkervaring met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan).
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan) (25 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheren/coördineren van facturatieprocessen, prestatie akkoord verklaringen én P&C-cyclus (duidelijk weergeven in het cv) (35 punten);
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren of coördineren van financiële administratie binnen het sociaal domein (35 punten);
a. Meer dan 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (40 punten);
b. 2 tot 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (20 punten);
c. Minder dan 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland in de week van 12 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 12 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 8 augustus 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.