Fraud Blocker Werkvoorbereider + Coordinator Gladheidsbestrijding - ZZP

Werkvoorbereider + Coordinator Gladheidsbestrijding

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 3171
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 36 per week
Tarief: €86 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.


Opdracht

Werkvoorbereider Gladheidbestrijding / Coördinator Gladheidbestrijding

Als gemotiveerde collega ga jij met jouw vakkennis en inzicht aan de slag bij de afdeling Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen (BORG). Deze afdeling is verantwoordelijk voor het fysieke beheer en onderhoud van de kapitaalgoederen: de openbare ruimte en gebouwen. De afdeling verzorgt ook de Gladheidbestrijding inclusief het strooien door onze eigen Buitendienst.

Het Handboek Gladheidsbestrijding is weer bijgewerkt na weer een leerzaam strooiseizoen. Er zijn nog diverse zaken af te ronden voor het nieuwe seizoen.

Wij zoeken een gemotiveerde Werkvoorbereider gladheidbestrijding die inzetbaar is om het team Gladheidbestrijding tijdelijk te ondersteunen. Synchroon aan de voorbereidende werkzaamheden ondersteun en schakel je als Coördinator tussen de Teamleiders en contractmanager Gladheidbestrijding, hierdoor ben je de spin in het web van werkvoorbereiding tot aan de uitvoering.


Minimumeisen / knock-outcriteria


1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Aantoonbaar in het bezit van een geldig VCA certificaat;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Gladheidbestrijding;
4. Uurtarief van maximaal €86,- exclusief BTW / inclusief reiskostenwoon-werkverkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten


Gunningscriteria (weging totaal 100 punten

5. In het bezit zijn van een diploma Coördinator gladheidbestrijding (CROW) (45 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als Werkvoorbereider/Coördinator gladheidbestrijding (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met metrologische informatie in de afgelopen 2 jaar (20 punten);
8. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie toegeschreven op de functie, bijgevoegd aan het CV (max 1 A4) (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen


Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag (afwijkingen in overleg.

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.


Planning


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland van op vrijdag 23 augustus tussen 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn 3, ontvangen uiterlijk op donderdag 22 augustus 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.