Aanvraagnummer: 3241
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 24 - 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 19-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De BVO Rijn & Braassem werkt voor de gemeenten Kaag & Braassem en Alphen aan de Rijn op het gebied van informatisering en automatisering. Vanwege de oprichting van een nieuw te vormen team binnen de informatievoorziening zoeken we een mensgerichte kwartiermaker / coördinator die het team vorm gaat geven. Het gaat hierbij om ongeveer 20 professionals. Het team bestaat uit verschillende disciplines, waaronder informatie-adviseurs, architecten, informatiebeveiliging, projectleiders en dergelijke. De medewerkers zijn momenteel verspreid over een aantal teams en gaan over naar het team informatiemanagement. Dit team wordt verantwoordelijk voor het vertalen van de vraag van de vak afdelingen naar concrete oplossingen. De I-visie is hierin een belangrijk onderdeel voor de invulling en richting van de informatievoorziening.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende bij een overheidsorganisatie;
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2024;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het adviseren en ondersteunen van bestuur en directie binnen een politiek-bestuurlijke organisatie (omschrijf dit duidelijk in het cv);
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring bij een 70.000+ gemeente; (20 punten) 5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende binnen het vakgebied informatiemanagement; (30 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met verandermanagement - benoem hiervan 2 duidelijke voorbeelden in het cv; (25 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met medewerker-, team- en organisatieontwikkeling (benoem dit duidelijk in het cv). (25 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Maximum uurtarief van € 125,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 22 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 21 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.