Aanvraagnummer: 3355
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 16-20 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Opdracht
Vanuit inwoners, bedrijven of andere instanties is het mogelijk om een bouwdossier of aangevraagde /verleende vergunningen van een bepaald adres in de gemeente Zeist te kunnen inzien. Als de inwoner deze informatie digitaal wil ontvangen dan dienen er gegevens geanonimiseerd te worden voordat deze opgestuurd worden. En dat anonimiseren is wat de kandidaat gaat doen, met het programma DataMask en deels eigen inzicht gaat hij/zij deze dossiers na en anonimiseert hij/zij alle informatie die voor de aanvrager niet zichtbaar mogen zijn. Dit alles in zijn/haar eigen tijd.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als administratief ondersteunen / medewerker ondersteuning; 2. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 (20 punten); 4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van administratieve ondersteuning (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring op het gebied van vergunningen (30 punten);
6. Minimaal 16 uur beschikbaar (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 26 augustus 2024. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.