Fraud Blocker Kwaliteitsmedewerker Serviceplein - Freelance Opdrachten

Kwaliteitsmedewerker Serviceplein

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 3406
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening.

Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.


Vereisten / knock-outcriteria


1. Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Participatiewet;
2. Afgeronde cursus op het gebied van de Participatiewet;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Kwaliteitsmedewerker binnen het sociaal domein bij een gemeentelijke organisatie;
4. Aantoonbare werkervaring met begeleiden en trainen stagiaires en trainees;
5. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2024.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Kwaliteitsmedewerker binnen het sociaal domein bij een gemeentelijke organisatie (50 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met voorliggende voorzieningen en fraude-alertheid (30 punten);
8. Aantoonbare kennis van het systeem SuiteWIZ (het kunnen raadplegen en aanvragen kunnen afhandelen (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. HR21 Beleidsuitvoering II.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 23 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.