Aanvraagnummer: 3692
Organisatie: Gemeente Nieuwegein
Locatie: Nieuwegein
Uren per week: 24 - 32 uur
Tarief: €90 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-10-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.
Opdracht
Gemeente Nieuwegein bestaat inmiddels ruim 50 jaar, en is ontstaan als een van de 20 groeikernen vanuit het Nederlandse groeikernenbeleid in een poging om de voortschrijdende suburbanisatie in voornamelijk de randstad in goede banen te leiden.
Veel van de voorzieningen in de stad zijn in de jaren ’70 gebouwd, waaronder veel scholen. Deze zijn inmiddels 40 tot 50 jaar in gebruik. Gebouwen worden doorgaans over een periode van 40 jaar afgeschreven, een groot deel van de scholen en sportgebouwen zijn dan ook aan vervanging toe. Eind 2023 heeft de gemeenteraad goedkeuring gegeven aan de grootschalige investering voor de verouderde schoolgebouwen.
De opgave is zeer groot. Het betreft niet alleen meerdere onderwijs- en sportgebouwen welke in de komende 5 tot 10 jaar vervangen dienen te worden middels (ver)nieuwbouw. Daarnaast is er nog tijdelijke huisvesting nodig en is er ruimte voor herontwikkeling. De projecten bevinden zich in diverse stadia van ontwikkeling, van voorbereiding tot realisatie.
Als projectmedewerker ben je de spin in het web en ondersteun je de programmamanager, projectmanager en projectleiders in de projecten. Je bent linking pin in het programma, zowel intern als extern en ondersteunt in de communicatie. Je werkt mee aan strategische trajecten, interne advisering, en hebt een zelfstandige rol bij de uitvoering van de projecten. Je onderhoudt zowel binnen de gemeente als met externe partners contact. Je zorgt voor verbinding en houdt zicht op de uitvoering van het project in overleg met de projectleider. Hoe zelfstandiger je kunt werken, hoe meer taken en verantwoordelijkheden je krijgt.
Wat neem je mee?
We zoeken een proactieve en resultaatgerichte projectmedewerker. Je hebt gevoel voor de politieke context waarin je werkt en weet collega’s en diverse partijen aan te sporen resultaten te leveren. Analytisch ben je sterk en je hebt oog voor details. Je bent in staat om heldere rapportages te schrijven en met jouw werkhouding en ideeën boek je mooie resultaten.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoed, en/of Technische Bedrijfskunde;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Projectmedewerker op het gebied van maatschappelijk vastgoed.
Gunningscriteria (weging)
3. Aantoonbare werkervaring in het ondersteunen van huisvestingsprojecten (ondersteunen projectleider, actielijsten bijhouden, uitwerken specifieke onderwerpen, opdrachten voorbereiden, verslagen maken). Benoem dit duidelijk in het CV. (40 punten);
4. Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-werkverkeer (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het organiseren van (wijk)bijeenkomsten én overleg met omwonenden in samenwerking met de programma-/projectmanager. Benoem dit duidelijk in het CV. (15 punten);
6. Aantoonbare kennis van en werkervaring met het werken binnen een gemeente. Benoem dit duidelijk in het CV. (15 punten).
7. Aantoonbare kennis van en werkervaring met CRM, Sharepoint én Microsoft Office 365. Benoem dit duidelijk in het CV. (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Proactieve, resultaatgerichte projectmedewerker;
- Projectmatige vaardigheden;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Affiniteit met onderwijshuisvesting;
- Analytisch.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden beoordeeld in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de tien geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten (minimaal 2) worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort, zal stap drie van de beoordeling met de daarop volgende kandidaten uit de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 24 september 2024 tussen 13.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Akkoord met een SROI regeling in de overeenkomst m.b.t. Social Return.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- Indien u beschikt over een G-rekening, zal 25% op deze rekening worden gestort. Indien u geen SNA certificaat kunt overleggen zal er 55% op de G-rekening worden gestort.
- Indien u niet beschikt over een G-rekening, moet er per kwartaal een verklaring van betalingsgedrag van de Belastingdienst worden overlegt.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 17 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.