P&O-adviseur

Logo van FUMO Omgevingsdienst Fryslân met een hartvormige afbeelding verwerkt in de letter "O" in FUMO.

Aanvraagnummer: 3710
Organisatie: FUMO
Locatie: Grou
Uren per week: 28-32
Tarief: €70 - €90 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Friesland
Startdatum: 01-10-2024
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 20-09-2024 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

De FUMO (Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing) is de omgevingsdienst van Fryslân. Vanuit het kantoor in Grou werken 185 enthousiaste professionals dagelijks met ambitie en bevlogenheid voor onze deelnemers: de 18 Friese gemeenten, de provincie Fryslân en Wetterskip Fryslân. Wij leveren een bijdrage aan een veilige en schone leefomgeving in Fryslân. We beschermen en bewaken onze leefomgeving voor de huidige en toekomstige generaties. Daarbij zoeken we continu naar de balans tussen milieu en economie. De FUMO verzorgt de uitvoering van vergunningverlening, toezicht en handhavingstaken op het gebied van milieu, natuur en ruimtelijke ordening. Daarnaast verleent de FUMO specialistisch advies op het gebied van licht, geluid, trillingen, lucht, geur, bodem, energie, externe veiligheid en juridische zaken.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de disciplines P&O, Finance & Control, I&A en Archief, Facilitaire Zaken, Secretariaat & Frontoffice, Communicatie en Beleidsondersteuning & Advies. Samen ondersteunen en faciliteren zij het management en de afdelingen binnen de FUMO.

Voor de tijdelijke versterking van het cluster P&O, zijn we op zoek naar een nieuwe collega.


Verantwoordelijkheden

I.v.m. ziekte vervang je de bestaande P&O-adviseur  Als P&O-adviseur ben je toegewezen aan de afdeling Toezicht & Handhaving. Deze afdeling bestaat uit  ongeveer 90 fte waarvan  4 leidinggevenden. Jouw rol is om de leidinggevenden te adviseren op het gebied van personeel & organisatie. Ook dien je als vraagbaak voor de voorkomende vragen van medewerkers.  Daarnaast draai je mee met projecten en andere voorkomende werkzaamheden die op de P&O-afdeling langskomen.

Het P&O-team bestaat inclusief jou uit drie P&O-adviseurs en één P&O-medewerker.

Thuiswerken is mogelijk, maximaal 1 dag per week (afhankelijk van totale arbeidsduur).

  • Het pro-actief adviseren van de leidinggevenden op de afdeling 'Toezicht & Handhaving' op verschillende HR-thema's.
  • Je werkt samen met het P&O-team mee aan de overkoepelende werkzaamheden en thema's op de P&O-afdeling
  • Het aanjagen van de lopende HR-projecten en initiatieven.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober (of eerder) tot en met eind februari 205 voor 28-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Minimaal 5 jaren ervaring in een relevante werkomgeving als P&O-adviseur

Afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van human resource management, sociale wetenschappen, bedrijfskunde of organisatieontwikkeling

Relevante kennis- en ervaring met diverse HR-werkterreinen en bijbehorende wet- en regelgeving

Het kunnen overleggen van een recente VOG

Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en in staat om complexere vraagstukken in heldere en begrijpelijke taal op te schrijven.


Prijs (eisen)

Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

50 %

Afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van human resource management, sociale wetenschappen, bedrijfskunde of organisatieontwikkeling

50 %

Relevante werkervaring als P&O-adviseur binnen cao Gemeenten of SGO.


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.


Reageer nu op deze opdracht!

3710 - P&O-adviseur