Aanvraagnummer: 3744
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 12-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
OrganisatieBij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
OpdrachtDe casemanager vergunningverlening WABO is integraal verantwoordelijk voor:
- Het toetsen van de omgevingsvergunning/aanvraag;
- Adviseren en toepassen van wet- en regelgeving;
- Eerste aanspreekpunt voor informatie over regelgeving en procedures.
Vereisten / Kock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Senior Wabo vergunningverlener bij een gemeente;
2. Een afgeronde opleiding in de richting van Ruimtelijke Ontwikkeling;
Gunningscriteria
3. Minimaal 5 jaar werkervaring als Plantoetser/Wabo vergunningverlener bij een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring met de aansturing en coaching van collega's;
5. Minimaal 2 jaar werkervaring met het adviseren van college op complexe aanvragen;
6. Aantoonbaar afgeronde cursus op het gebeid van de omgevingswet.
Competenties
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Politiek gevoelig;
- Klantgericht en stressbestendig;
- Oplossings- en resultaatgerichte houding.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden in overleg gepland. Kandidaten ontvangen zo snel mogelijk bericht.
Overige informatie
- Opdrachtnemer moet uiterlijk één maand na aanvang werkzaamheden aan Opdrachtgever een VOG overleggen.
- Opdrachtnemer onderzoekt of structurele aanwezigheid op kantoor noodzakelijk is.
- Opdrachtnemer levert correspondentie en adviesproducten digitaal aan.
De reactietermijn duurt tot donderdag 12 september, 09:00 uur.