Medewerker frontoffice VTH

Logo van gemeente midden-groningen met een gestileerde witte 'm' in een cirkel op een blauwgroen achtergrond, met daaronder de naam.

Aanvraagnummer: 3796
Organisatie: Gemeente Midden-Groningen
Locatie: Hoogezand
Uren per week: 36 per week
Tarief: €75 per uur
Duur van de opdracht: 15-10-2024 t/m 15-4-2025
Regio: Groningen
Startdatum: 15-10-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 23-09-2024 08:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtomschrijving

We zoeken voor een periode van minimaal 6 maanden een medewerker frontoffice VTH (vergunningverlening, toezicht en handhaving) Omgevingsrecht. De medewerker frontoffice VTH is het 1e aanspreekpunt voor inwoners en bedrijven als het gaat om VTH gerelateerde zaken Omgevingsrecht. Je informeert inwoners en bedrijven over de (on)mogelijkheden voor diverse ruimtelijke initiatieven.

Kandidaatomschrijving

We zoeken een kandidaat die minimaal twee jaar ervaring heeft met het toepassen van de WABO en de Omgevingswet op het gebied van bouw en RO bij een gemeente.
Dat kan bijvoorbeeld in een functie zijn geweest van vergunningverlener RO, bouw, frontoffice-medewerker of anderszins.

Eisen

Beschikbaarheid
De kandidaat moet uiterlijk 15 oktober 2024, voor een periode van minimaal 6 maanden, volledig beschikbaar zijn. Ervaring
Minimaal twee jaar ervaring met het toepassen van de WABO en de Omgevingswet op het gebied van bouw en RO bij een gemeente. Dat kan in een functie geweest zijn van bijvoorbeeld vergunningverlener RO, bouw, frontoffice-medewerker of anderszins. Dit moet duidelijk blijken uit het CV. inkoopvoorwaarden en overeenkomst van opdracht
Het is een vereiste om akkoord te gaan met de algemene inkoopvoorwaarden levering en diensten van de gemeente Midden-Groningen en de door de gemeente Midden-Groningen opgestelde overeenkomst van opdracht. Dit blijkt duidelijk uit de offerte. Zie de bijlagen.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Ervaring
Minimaal 2 jaar ervaring in een 'front-office-functie' op het gebied van de WABO en Omgevingswet bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV. Hoe beter de ervaring aansluit hoe meer punten.
Weging: 25 %

Opleiding/kennis
Kennis van de Omgevingswet en vergunningsvrij bouwen. Dit moet blijken uit het CV. Hoe beter dit aansluit, hoe meer punten.
Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de interviews wordt beoordeeld in hoeverre de kandidaten voldoen aan de gestelde eisen en gunningscriteria. Tevens wordt gekeken in hoeverre de kandidaat past binnen het team en wordt gelet op klantvriendelijkheid, oplossingsgerichtheid en mate van dienstverlening.
Weging: 25 %

Interviewplanning

De gesprekken worden zo spoedig mogelijk na het sluiten van de termijn ingepland.

Reageer nu op deze opdracht!

3796 - Medewerker frontoffice VTH