Aanvraagnummer: 3805
Organisatie: Kadaster
Locatie: Kadaster
Uren per week: 32-40 uur
Tarief: €95 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 07-10-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 23-09-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Let op: Dit betreft een detacheringsopdracht
Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.
Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.
Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Binnen de directie BOI bevindt zich de afdeling IT4ALL. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de service delivery van verschillende generieke diensten. De unit is verdeeld in meerdere teams die elk hun eigen aandachtsgebied hebben. Voor het team Werkplek Services zijn we op zoek naar een uitvoerend medewerker. Werkplekservices faciliteert de werkplek aan de Kadastermedewerker en alle randzaken daaromheen. Je staat nauw in contact met de leverancier, de Servicedesk en de diverse klantgroepen binnen de organisatie. Door het thuiswerken is die werkplek des te belangrijker geworden. In het klanttevredenheidsonderzoek Q2 scoren we een 7,2. Ons streven is die waarde minimaal te behouden, maar liever nog te verhogen.
Opdrachtomschrijving
Uitdagingen oplossen met de nieuwste technologieën voor onze klanten, dat is waar jij voor staat.
Door passie voor technologie te combineren met communicatie en samenwerken, lever je eersteklas klantenservice. Je ontwikkelt nieuwe oplossingen met onze leveranciers en zorgt tegelijkertijd voor continuïteit.
Als senior medewerker ben je vooral bezig in de regie rol. Dit betekent dat je zelfstandig kleinere projecten managed en als kennishouder en aanspreekpunt gezien wordt vanuit de organisatie als het gaat om de services die dit team levert. Hierin werk je samen met onze leverancier, je collega’s uit het team en collega’s vanuit zowel de IT directie als de andere directies. Zo is het team bezig met een migratie waarbij Citrix applicaties naar Azure Virtual Desktop gaan. En kennen we projecten als Call Center As a Service en uitrol Teams Telefonie.
Belangrijkste technieken, methodes en tool
- Jira
- MS Office 365;
- Sharepoint;
- Lean en Agile (Kanban/Scrum);
- Azure Virtual Desktop.
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden
Als Regisseur:
- Heb je focus op het proces en realiseer je verbeteringen;
- Leg je eenvoudig contact binnen de organisatie met andere afdelingen/teams;
- Denk je vanuit de klant en weet je deze te informeren en ben je in staat op klantgerichte wijze jouw communicatie te formuleren;
- Heb je ervaring met het uitvoering van kleinere projecten
- Genereer je ideeën voor verbeteringen op basis van inkomende klantvragen;
- Ben je verantwoordelijk voor een veilige werkplek;
- Werk je nauw samen met DevOp Engineers, systeem architecten, security specialisten en kennispartners/leveranciers;
- Voel je je verantwoordelijk voor tijdige kwalitatieve levering van de services waar jij en je team voor staan.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 7 oktober 2024 tot en met 31 maart 2025 voor 32-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Overige eisen
Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.
U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
MBO+/HBO werk- en denkniveau in de richting informatica.
Minimaal 2 jaar ervaring met Azure diensten, Microsoft Office en Sharepoint.
Ruim 2 jaar ervaring met ITIL.
Ervaring met Azure Virtual Desktop.
Aantoonbaar ervaring met algemene (Cloud) security concepten.
Bij voorkeur ervaring met Telefonie diensten.
2 jaar ervaring in het aansturen van een leverancier (vanuit een regie rol).
Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Communicatief sterk zowel schriftelijk als mondeling. Je praat met stakeholders en weet hier de juiste positie in aan te nemen om de wens tot een goed einde te brengen; • Service- en klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Analytisch vermogen; • Je kan werken in teamverband en verbindt collega’s met verschillende achtergronden; • Je beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in mogelijkheden zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Uitleg gunningscriteria
Op basis van de beoordeling van het ingediende tarief (prijs) en de kwalitatieve criteria wordt de rangorde van kandidaten samengesteld. Met de drie kandidaten die hierbij het hoogst scoren wordt een verificatiegesprek gehouden. Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Naar aanleiding van de verduidelijking, toelichting en eventuele bewijsmiddelen die het kadaster middels het verificatiegesprek heeft verkregen, kunnen scores worden bijgesteld. Hierdoor is het mogelijk dat de rangorde binnen de drie hoogst scorenden wordt aangepast. De hoogste scorende kandidaat, na uitvoering van de verificatiegesprekken komt in aanmerking voor gunning.
De punten toekenning voor het gunningscriterium kwaliteit binnen de beoordelingssystematiek is als volgt:
Score Beoordeling
0 Geen antwoord/invulling
Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet beschreven
1 Onvoldoende
Omschrijving: Onderwerp voldoet in zijn geheel niet
2 Matig
Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet (volledig) behandeld of voldoet op onderdelen niet aan de wensen van het Kadaster
3 Voldoende
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld en sluit aan bij de wensen van het Kadaster. Er is geen sprake van meerwaarde.
4 Goed
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster en bevat enkele positief onderscheidende kenmerken er is sprake van enige meerwaarde
5 Uitstekend
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster, bevat positief onderscheidende kenmerken en overtreft hiermee in ruime mate de verwachtingen van de opdrachtgever. Er is sprake van aanzienlijk meerwaarde.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Indien er meer informatie wordt gegeven dan gevraagd zal alleen het maximaal aantal toegestane woorden worden beoordeeld. Alle woorden vanaf het maximaal toegestane aantal zullen niet aan de beoordelaars worden doorgegeven.
Gunningscriteria Kwaliteit
100 %U geeft minimaal 1 voorbeeld van een vergelijkbare opdracht. U beschrijft daarin uw rol en bijdrage aan deze opdracht. (max. 300 woorden) Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster.
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 95,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Waarbij de nadruk ligt op de eisen en de kwalitatieve gunningscriteria.
Interviewfase
Uitsluitend de Kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningscriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningscriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Kandidaten worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.
De verificatiegesprekken zullen plaatsvinden op 27 september 2024 via MS Teams. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.