Inkoop adviseur

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 3955
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Bussum
Uren per week: 10 uur
Tarief: €110 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 1-10-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-09-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

Opdracht
De gemeente Gooise Meren heeft een centrale inkoopfunctie. Het inkoopteam ondersteunt en adviseert projectleiders bij diverse inkooptrajecten. We zijn op zoek naar een tijdelijke inkoopadviseur die:

  • Zelfstandig kan adviseren op diverse onderwerpen
  • Goed kan samenwerken
  • Een aanjaagrol vervult om inkoopprojecten op tijd en met een goed resultaat af te ronden
  • Conform het inkoopproces van Gooise Meren werkt
  • Ondersteunt bij inrichtings- en implementatievraagstukken rondom het contractmanagementsysteem

Minimumeisen
Beschikbaar per 1 oktober 2024 voor minimaal 10 uur per week; Minimaal 2 jaar werkervaring bij een overheidsorganisatie; Werkervaring met Europese aanbestedingen; Maximum uurtarief van € 110,- exclusief btw;

Competenties

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Affiniteit met innovatie en circulair inkopen
  • Kennis van complexiteit rondom aanbestedingen bij gemeenten
  • Sterk in plannen en organiseren
  • Professioneel en representatief

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10-11.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in overleg. Maandag is onze kantoordag.

Planning
De gesprekken zijn gepland op donderdag 26 september 2024 tussen 9 uur en 11 uur. Drie kandidaten ontvangen op woensdag 25 september 2024 bericht.

Overige informatie
Opdrachtnemer moet na gunning een VOG overleggen. De kosten zijn voor de opdrachtnemer. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren. Deze opdracht kan uitgebreid worden tot maximaal 30 uren per week. 'Bring your own device' is van toepassing.


Reageer nu op deze opdracht!

3955 - Inkoop adviseur