Aanvraagnummer: 3988
Organisatie: #N/A
Locatie: Gemeente Vijfheerenlanden
Uren per week: 16 tot 24 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: #N/A
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.
Opdracht
- Het sturen op de processen en de daarbij horende planning.
- Coördineren van de uitvoering van de WOZ-werkzaamheden, inclusief projecten. Je zorgt daarbij voor een goede werkverdeling en ziet toe op een tijdige, juiste en volledige uitvoering van de wettelijke taken verbonden aan de wet WOZ.
- Verantwoordelijkheid te dragen voor de periodieke rapportages en de zelfevaluatie richting de Waarderingskamer en je onderhoudt contact met de Waarderingskamer.
- Sparringpartner te zijn voor de netwerkmanager/coördinator en de collega’s.
- Samen met de beheerders van de basisregistraties BAG, BGT en GEO verzorgen en verwerken van de periodieke mutatiesignalering. Verder trekken jullie samen op in de uiteindelijke totstandkoming van de SOR (Samenhangende Objecten Registratie).
- Daarnaast ben je de contactpersoon voor het externe taxatiebureau. Samen met de externe projectleider bewaak je de planning en kwaliteit, waarbij jij de regie houdt.
Vereisten / Kock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met WOZ registratie verwerkingen en BKR verwerkingen in de afgelopen 7 jaar;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met taxaties en rapporten;
3. Aantoonbare kennis van Gouw en 4 WOZ (ligt dit duidelijk toe in het cv);
4. Voor deze opdracht is de maandag en dinsdag een verplichte aanwezigheid gedurende gehele opdracht;
5. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop.
Gunningscriteria
6. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring met OZ registratie verwerkingen en BKR verwerkingen in de afgelopen 10 jaar (30 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met taxaties en rapporten (10 punten);
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (25 punten);
9. een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau (15 punten);
10. Aantoonbare kennis van de keten gegevensbeheer en belastingprocessen (motiveer je antwoord in minimaal 25 woorden) (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Op de hoogte van wet- en regelgeving rondom de WOZ-gegevensbeheer
- Nauwkeurig
- Doorpakker
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
[1]
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Vaste dagen maandag en dinsdag andere uren op woensdag, donderdag of vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 30 september 2024, van 14.00 tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 27 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 27 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.