Fraud Blocker Senior Projectleider Versterken Financiële Keten | ZZP

Senior Projectleider Versterken Financiële Keten

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 4019
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 16-24 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Als senior projectleider verbeterprogramma Versterken Financiële Keten (VFK) ben je (in eerste instantie) verantwoordelijk voor:

  1. Het begeleiden van projecten die voortvloeien uit het programmaplan VFK van de provincie Utrecht met betrekking tot de taken, bevoegdheden en rollen binnen de financiële keten alsmede de informatievoorziening in en door de financiële keten.
  2. Secretaris van het verbeterprogramma waaronder het opstellen van periodieke agenda’s voor overleggen, samenstellen van rapportages ten behoeve van directie en bestuur.
  3. Projecten zelf uitvoeren wanneer er geen of beperkte capaciteit beschikbaar is vanuit de eigen organisatie.

Als eerste ga je voor de projecten samen met de projectleiders de projectplannen uitwerken. Het programmaplan Versterken Financiële Keten is hiervoor richtinggevend.

  • Je bent meewerkend voorman en procesbegeleider in de voor de projecten gevormde projectteams.
  • Je werkt zichtbaar in het hart van de financiële keten en komt hierbij met alle geledingen van de keten in aanraking.
  • Je draagt zorg voor het (laten) uitwerken van de projectplannen in gedetailleerde uitvoeringsplannen.
  • Je draagt zorgt voor voorlichting en communicatie met betrekking tot de projecten.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de programmamanager Versterken Financiële Keten.

Van de projectleider wordt senioriteit/overtuigingskracht, maar ook stimulerende collegialiteit verwacht. De projectleider heeft ruime theoretische en praktische bagage op het vlak van procesontwerp, geautomatiseerde gegevensverwerking, interne controle en administratieve verwerking onder meer bij grote gemeenten (G4) en provincies.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider, leidinggevende of adviseur binnen een overheidsorganisatie of non profit organisatie in de afgelopen 8 jaar;
3. Aantoonbare werkervaring met minimaal 2 projecten in het kader van verbeteren (financiële) keten uitgevoerd bij een overheidsorganisatie of non-profit organisatie;
4. Aantoonbare werkervaring met procesontwerp, geautomatiseerde gegevensverwerking, interne controle en administratieve verwerking;

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur/leidinggevende op het gebied van financiën, organisatie of bedrijfsvoering; (50 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de aansturing van het verbeteren van financiële ketens in een organisatie; (50 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  1. Resultaatgericht
  2. Hands-on mentaliteit
  3. Analytisch
  4. Samenwerkingsgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 4 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.