Fraud Blocker Medewerker Klantcontactcentrum | Freelance Opdrachten

Medewerker Klantcontactcentrum

Logo van de gemeente Kaag en Braassem, met een gestileerd paars kruis naast de tekst in groen en paars.

Aanvraagnummer: 4155
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 23 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 14-10-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 08-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht
Ben jij gepassioneerd over dienstverlening en altijd klaar om anderen te helpen? Dan is de functie van medewerker KCC bij onze gemeente echt iets voor jou!

In jouw rol als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt en het gezicht van de gemeente. Je behandelt een breed scala aan vragen en meldingen van zowel inwoners als bedrijven. Je zet je talenten in om deze taken met precisie en empathie uit te voeren. Je werkplek is vooral aan de telefoon, soms aan de balie.

De werkdagen zijn dinsdag, woensdag en vrijdag.

  • Dinsdag van 08:00-17:00 uur;
  • Woensdag van 08:00-17:30 uur;
  • Vrijdag van 08:00-12:30 uur.

Kernverantwoordelijkheden:

  • Efficiënt beantwoorden van vragen met behulp van de kennisbank.
  • Verbindingen leggen binnen de organisatie om zaken af te handelen.
  • Klantcontacten vastleggen en terugbelverzoeken organiseren.
  • Afspraken inplannen en documenten uitreiken aan de balie.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 14 oktober 2024 voor minimaal 23 uur;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker klantcontactcentrum inbound;
3. Beschikbaar op de in deze uitvraag genoemde dagen en tijden (zie werkdagen);
4. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;

Gunningscriteria
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als KCC medewerker inbound bij een gemeente; (30 punten)
6. Aantoonbare kennis van Engels in woord en geschrift (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan); (25 punten)
7. Aantoonbare kennis van Frans en/of Duits (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan); (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem (bijvoorbeeld Djuma) (omschrijf duidelijk in het cv); (15 punten)
9. Aantoonbare kennis van (klant)registratiesystemen (omschrijf duidelijk in het cv); (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Actief luisteren: Je kunt goed en aandachtig luisteren naar de vragen en zorgen van inwoners en bedrijven, zodat je hun behoeften en verwachtingen volledig begrijpt.
  • Heldere communicatie: Je bent in staat om informatie duidelijk en beknopt over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk, om misverstanden te voorkomen en voor een duidelijke communicatie met inwoners, bedrijven en collega’s te zorgen.
  • Inlevingsvermogen: Je kunt je goed verplaatsen in de situatie en emoties van anderen, waardoor je beter kunt inspelen op hun behoeften en verwachtingen.
  • Oplossingsgericht denken: Je hebt het vermogen om snel en efficiënt oplossingen te vinden voor problemen of vragen van inwoners en bedrijven, door gebruik te maken van de beschikbare kennisbank en andere bronnen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di (08:00-17:00), Wo (08:00-17:30) en Vr (08:00-12:30)
Is hybride werken mogelijk: nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 8 oktober 2024, 09.400 uur. Tot die tijd kun je reageren.