Aanvraagnummer: 4187
Organisatie: Gemeente Veenendaal
Locatie: Veenendaal
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal in Veenendaal. De gemeente stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.
Opdracht
In deze opdracht ben je de schakel tussen de Oekraïense vluchtelingen en de gemeente met betrekking tot het innen van de eigen bijdrage en betalen van de leefgelduitkeringen.
Taken /verantwoordleijkheden
- Je verantwoordelijk voor opleggen van de eigen bijdrage aan de Oekraïense vluchtelingen die in de gemeentelijke opvanglocaties verblijven en inkomsten hebben.
- Je zorgt dat Oekraïense vluchtelingen op tijd hun leefgeld ontvangen.
- Je bent verantwoordelijk voor het bestandsbeheer, waaronder het opleggen, wijzigen en beëindigen van eigen bijdrage, het rapporteren, het maken van beschikkingen en de overige correspondentie.
- Je ondersteunt de gemeente bij de implementatie van de inning van de eigen bijdrage en doorontwikkeling van het betalen van de leefgelduitkering.
Let op!
* Binnen de gemeente Veenendaal geldt het dat van externen verwacht wordt dat zij zelf beschikken over de benodigde devices om (thuis)werk te faciliteren;
* Het aantal uren is het maximaal aantal uren;
* Het tarief betreft een maximum bedrag per uur.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau
2. Aantoonbare kennis en ervaring in de afgelopen 2 jaar op het gebeid van werk en inkomen bij een gemeentelijke instelling;
3. Voor 32 uren tijdens kantoor uren beschikbaar waarvan het grootste gedeelte op kantoor
4. Bring your own device is van toepassing;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functielaschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn digitaal gepland op maandag 14 oktober 2024 van 09:00 uur tot 11:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 9 oktober 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.