Casemanager Wabo

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 4271
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: De Ronde Venen
Uren per week: 32 - 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De Ronde Venen richt zich de komende jaren op organisatieontwikkeling om beter aan te sluiten bij de wensen uit de samenleving. Kernwaarden zijn Durf, Resultaat en Verbinding. Je werkt binnen het team Omgeving en begeleidt bestemmingsplanprocedures, beoordeelt ruimtelijke initiatieven en verleent complexe vergunningen. Ook houd je toezicht op bouwactiviteiten en leg je data vast die verbonden zijn met nieuwbouw.

Opdracht
Als casemanager ben je de spil bij omgevingsvergunningaanvragen. Je coördineert initiatieven, toetst en verleent vergunningen, met focus op duurzaamheid. Je coördineert afwijkingsprocedures en bijzondere procedures op basis van de Wabo, de Wro en de Omgevingswet. Je adviseert initiatiefnemers, betrokkenen en collega's, bewaakt termijnen en stelt beschikkingen op. Tot slot stem je af met de omgevingsdienst. De invulling van deze taak wordt afgestemd op jouw talenten en die van je collega's.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde hbo-bacheloropleiding in de richting van Ruimtelijke Ordening;
2. Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als casemanager Wabo/vergunningverlener binnen een gemeente.

Gunningscriteria
3. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als casemanager Wabo/vergunningverlener binnen een gemeente (30 punten);
4. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het behandelen van de uitgebreide procedure (40 punten);
5. Kennis van: Wabo, Wro, Omgevingswet en Omgevingsvisie (30 punten);
    a. Kennis van 4 van deze wetten (30 punten);
    b. Kennis van 2 of 3 van deze wetten (15 punten);
    c. Kennis van 1 of geen van deze wetten (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het profiel voldoet.

Competenties
- Communicatief;
- Dienstverlenend;
- Teamplayer;
- Zelfstandig;
- Flexibel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Dit is verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Planning
De digitale gesprekken zijn gepland op donderdag 17 oktober om 15:00 uur, 16:30 uur en/of donderdag 24 oktober om 11:00 uur. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk woensdag 16 oktober bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie
- Er is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- De opdrachtnemer moet in het handelsregister geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn voor deze aanvraag duurt tot dinsdag 15 oktober 2024, 09.00 uur.