Aanvraagnummer: 4283
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 24-28 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 16-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met betrokken medewerkers die zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig. Met 400 collega's werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Het is niet te massaal, de lijnen zijn kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is belangrijk: als organisatie moeten we weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente aantrekkelijk te houden. Samen met je collega's werk je eraan om dat voor elkaar te krijgen. We zijn continu bezig met het verbeteren van de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist. We vertrekken vanuit de klant. Onze organisatie vormt een eigentijdse schakel tussen politiek en burger.
Team
Het team Publiekszaken bestaat uit ruim 40 medewerkers verdeeld over Burgerzaken, het Klantcontactcentrum en receptie. We verwachten veel van je, maar je doet het niet alleen! Je komt te werken in een gedreven team dat volop in ontwikkeling is. Samen met je collega's werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening, waarbij verbinding maken centraal staat.
Opdracht
In deze baan is geen dag hetzelfde! Jij bent het visitekaartje van de gemeente Zeist en het eerste aanspreekpunt voor bezoekers. Je ontvangt bezoekers aan de balie, geeft informatie en verwijst zo nodig door. Je bent gastheer/-vrouw bij ceremonies rondom huwelijken, vergaderingen met externen en bij vergaderingen van de gemeenteraad. Ook ben je inzetbaar voor licht administratief werk aan onze snelbalie voor het afhalen van paspoorten, rijbewijzen, etc.
- Je werkt en denkt op mbo-niveau (een diploma middelbare hotelschool is een pré) en je hebt ruime ervaring in een soortgelijke functie.
- Een collega met pit die van aanpakken weet; jij ziet het werk liggen en steekt je handen uit de mouwen.
- Je hebt het certificaat Sociale Hygiëne (het schenken van alcohol behoort soms tot je taken).
- Uiteraard ben je representatief en een kei in samenwerken en communiceren.
- Je hebt mensenkennis en houdt van sociaal contact met de inwoners.
- Flexibiliteit in werkdagen is een vereiste en 's avonds werken is voor jou geen probleem.
Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 3.
2. Aantoonbare werkervaring als gastheer/-vrouw/receptie/kcc-medewerker.
3. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
4. Bereidheid om 's avonds te werken.
5. In het bezit van het certificaat Sociale Hygiëne.
Gunningscriteria
6. Minimaal 1 jaar werkervaring in een callcenteromgeving binnen de (semi-)overheid in de afgelopen 3 jaar (30 punten).
7. Minimaal 2 jaar werkervaring als medewerker receptie/gastheer-/vrouw bij een gemeente (25 punten).
8. Een afgeronde opleiding middelbare hotelschool (10 punten).
9. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie voor deze opdracht (15 punten).
10. Werkervaring met Excellent of een ander zaaksysteem (5 punten).
11. Werkervaring met GoBright (5 punten).
Competenties
- Flexibel;
- Luisteren;
- Klantgerichtheid;
- Samenwerken;
- Kwaliteitsgerichtheid;
- Resultaatgerichtheid;
- Initiatiefrijk.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in een specifieke functieschaal, verbonden aan de desbetreffende CAO inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 22 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 18 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Belangrijk
Deze opdracht kan niet als zzp'er worden uitgevoerd vanwege de verhoogde risico's voor de arbeidsrelatie. Zzp'ers kunnen wel reageren, maar dienen in dienst te gaan op detacheringsbasis als de opdracht aan hen wordt gegund.
Overige informatie
- De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd.
- Indien een opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat hij geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 16 oktober 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.