Fraud Blocker Projectleider Microsoft M365 | Gemeente Baarn | ZZP Opdracht

Projectleider Microsoft M365

Logo van de gemeente baarn met een blauw-wit schild met een bisschop die een staf vasthoudt, naast de tekst "gemeente baarn" in grijs.

Aanvraagnummer: 4303
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 15-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken, hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoners en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met collega’s die graag voor elkaar klaarstaan. Er zijn korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners en intern met collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Opdracht
Binnen de gemeente Baarn is M365 ingericht ter ondersteuning van flexibel samenwerken. Om het werken met dit platform te optimaliseren, wordt een nieuw project gestart dat is gericht op:

  • Borging van de adoptie
  • Inrichting, zodat digitaal samenwerken optimaal wordt ondersteund
  • Optimaliseren van gegevensbeheer door het migreren van gegevens van de netwerkschijf naar M365

Als projectleider neem jij de organisatie mee in deze verandering.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in de richting van IT en management;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als IT-projectmanager bij meerdere gemeentelijke organisaties;
3. Aantoonbare werkervaring met de implementatie van M365 binnen een gemeentelijke organisatie;

Gunningscriteria
4. Aantoonbaar afgeronde cursus ITIL (25 punten);
5. Aantoonbaar afgeronde cursus Prince2Agile en SCRUM PSPOII (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de implementatie van software binnen een gemeente (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingstrajecten (omschrijf duidelijk in het cv) (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Jij bent een echte organisator die de businessbehoefte vertaalt naar een inrichting die het werk optimaal ondersteunt. Je hebt kennis van zaken en bent in staat de organisatie mee te nemen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: gemiddeld 16 uur, tussen maandag en vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 17 oktober 2024 tussen 09:00 en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 16 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Opdrachtnemer is op grond van het integriteitsbeleid verplicht om uiterlijk één maand na aanvang werkzaamheden aan opdrachtgever een voor de functie relevante Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen. Op het moment van overleggen mag de VOG niet ouder zijn dan twee maanden.
  • Opdrachtnemer zal nagaan of structurele aanwezigheid op het kantoor van de opdrachtgever noodzakelijk is om het aantal reiskilometers, indien mogelijk, te beperken.
  • Opdrachtnemer zal correspondentie en adviesproducten zoveel mogelijk digitaal aanleveren. Indien de adviesproducten in hardcopy moeten worden aangeleverd, worden deze stukken zoveel mogelijk dubbelzijdig en op duurzaam papier (voorzien van een keurmerk zoals Milieukeur, Europees Ecolabel, Nordic Swan, Blaue Engel of gelijkwaardig) geprint.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 15 oktober 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.