Fraud Blocker Afdelingshoofd IPPM | Freelance Opdrachten

Afdelingshoofd IPPM

Logo's van Gemeente De Wolden en Gemeente Hoogeveen met groen en blauw golfmotief onder elk logo.

Aanvraagnummer: 4340
Organisatie: Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen
Locatie: Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Drenthe
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 17-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) voert met ruim 900 medewerkers gemeentelijke taken uit en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners. Wij werken voor twee verschillende gemeenten en zijn centraal gelegen en goed bereikbaar. Meer informatie op www.werkenbijdeswo.nl.

Opdracht
Leidinggeven aan het team IPPM (projectmanager, informatieadviseurs, architecten en processpecialisten), inclusief HR-taken en voortgangsbewaking. Implementatie van projectmatig werken en proces portfolioboard.

Vanwege een herstructurering komt deze functie in Q1 2025 te vervallen.

Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal WO-niveau;
2. Minimaal 10 jaar werkervaring als afdelingshoofd;
3. Minimaal 10 jaar werkervaring binnen een gemeente;
4. Werkervaring bij een gemeentelijk samenwerkingsverband en/of fusiegemeente.

Gunningscriteria
5. Werkervaring als afdelingshoofd in de afgelopen 2 jaar (30 punten);
6. Binnen een maand beschikbaar voor 36 uur (30 punten);
7. Minimaal 5 jaar ervaring met het sturen van organisatieverandering (10 punten);
8. Kennis van project- en informatiemanagement (10 punten);
9. Werkervaring binnen het IV-domein (20 punten).

Geef in het cv aan in hoeverre u of de kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Leidinggeven;
- Samenwerken;
- Sturen op resultaat en begroting;
- Beoordelen van medewerkers;
- Implementatie van beleid;
- Organisatiesensitiviteit.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12, verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is niet mogelijk.

Planning
Digitale gesprekken zijn gepland op maandag 21 oktober 2024. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk vrijdag 18 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten horen na de gesprekken over de voortgang.

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze geregistreerd te zijn in het handelsregister.

De reactietermijn van deze aanvraag loopt tot donderdag 17 oktober 2024, 9.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.