Aanvraagnummer: 4387
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruitdenkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams rondom inhoudelijke thema’s.
Opdracht
Wat ga jij doen voor Krimpen aan den IJssel?
De gemeente zoekt een projectleider voor de herinrichting van speelplekken onder het team beleid Samenleven. Werkzaamheden:
- Verantwoordelijk voor uitvoering Uitvoeringsprogramma speelvoorzieningen en bijbehorend budget. Samenwerken met collega’s uit andere teams.
- Verzorgen van participatietrajecten voor herinrichting van speelplekken met onze externe partner.
- Afstemming over meldingen inzake speelplekken met andere teams.
- Adviezen geven aan verantwoordelijk wethouder over inrichting speelplekken.
- Projectleiding herinrichting speelplek Middenweteringpark.
- Projectleiding vervanging Buitenvoorzieningen Ouderen Jongeren.
- Voor nadere toelichting: Meer informatie.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Zelf mobiele telefoon en laptop meenemen.
2. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
3. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een vergelijkbare functie.
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider RO; (40 punten)
5. Werkervaring binnen een gemeente en met gemeentelijke financiën in de afgelopen 5 jaar (duidelijk toelichten in cv); (30 punten)
6. Afgeronde opleiding bouwkunde of RO op minimaal hbo bachelor niveau. (30 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Communicatief vaardig
- Teamplayer
- Flexibel
- Zelfstandig/verantwoordelijk
- Proactief
- Resultaatgericht
- Ondernemend
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze is verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 oktober 2024 van 09:00 tot 12:00 uur, bij voorkeur op locatie. U ontvangt uiterlijk op vrijdag 25 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. Zelf mobiele telefoon en laptop meenemen.
- De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien er personeel ter beschikking wordt gesteld, moet dit bedrijf geregistreerd staan in het handelsregister (conform Waadi).
- Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een prijsaanpassing worden voorgesteld.
De reactietermijn voor deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 24 oktober 2024, 09:00 uur. U kunt tot die tijd reageren.