Fraud Blocker Financieel Administrateur | Gemeente Baarn | ZZP Opdrachten

Financieel Administrateur

Logo van de gemeente baarn met een blauw-wit schild met een bisschop die een staf vasthoudt, naast de tekst "gemeente baarn" in grijs.

Aanvraagnummer: 4402
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 32 uur
Tarief: €55 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 1-11-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 21-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Baarn zoekt tijdelijk een Financieel Administrateur. Bij de gemeente Baarn richten wij ons op drie kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend. De gemeente Baarn is een mensgerichte organisatie, kleinschalig, met korte lijnen en met mooie complexe financiële dossiers.

Als Financieel Administrateur ondersteun je de organisatie door op juiste en volledige wijze administratie te voeren op het gebied van financiën. Dit doe je als professional die breed ingezet kan worden voor de uitvoering van financiële administratie, waaronder de debiteuren- en crediteurenadministratie.

Opdracht
Je versterkt het team Financieel Beheer als Financieel Administrateur. Daarnaast vervul je een belangrijke rol in het ondersteunen van collega’s en bij de implementatie van een nieuw financieel systeem.

Concreet

  • Zorg dragen voor de kwaliteit, nauwkeurigheid en consistentie van de gegevens in de financiële administratie.
  • Verantwoordelijkheid voor het verzamelen en aanleveren van financiële gegevens, o.a. betreffende de debiteuren en crediteurenadministratie.
  • Vertalen en integreren van sub-administraties in de financiële hoofdadministratie.
  • Monitort financiële mutaties en zorgt dat deze correct worden verwerkt.
  • Verzamelt en controleert gegevens voor de jaarrekening en begroting.
  • Verantwoordelijkheid dragen voor en toezien op een algehele correcte en betrouwbare financiële administratie.
  • Samenwerken met collega's van verschillende afdelingen, het managementteam en externe stakeholders om financiële gegevens te verzamelen, te delen en te interpreteren.
  • Ondersteuning bieden bij opleiding/ontwikkeling binnen de organisatie op het gebied van financiële administratie voor het nieuwe financieel systeem.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel administrateur bij een gemeente;
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 november 2024 voor minimaal 24 uur per week;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo+ niveau in de richting van financiën.

Gunningscriteria
4. Aantoonbaar afgeronde opleiding praktijkdiploma boekhouden; (40 punten)
5. Aantoonbare kennis van het BBV en financiële vraagstukken bij de overheid (duidelijk benoemd in het CV); (35 punten)
6. Aantoonbare werkervaring op financieel gebied, met name van de P&C producten; (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Klantgericht: je verdiept je in de behoeften en uitdagingen van de afdeling en dit doe je proactief;
  • Betrouwbaar: je komt afspraken na, werkt nauwkeurig en kwaliteitsgericht;
  • Analytisch: je ziet mogelijkheden tot verbetering van prestaties en doet actief feitelijk onderbouwde verbetervoorstellen;
  • Communiceren: je bent duidelijk in je communicatie - in gesprekken, analyses en adviezen;
  • Verbinden: je bent in staat om in verbinding te komen met mensen en deze in beweging te krijgen, je legt verbindingen over dossiers, teams en afdelingen heen;
  • Politiek-bestuurlijk sensitief: in staat om verschillende belangen en risico’s goed in te schatten en af te wegen;
  • Eigenaarschap: je neemt verantwoordelijkheid voor resultaat en biedt tegelijkertijd ruimte aan anderen.

Functieschaal
Een maximum uurtarief van € 55,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in overleg op de volgende werkdagen: Ma, Di, Wo, Do, Vr

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 24 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 23 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Opdrachtnemer is verplicht om uiterlijk één maand na aanvang werkzaamheden aan Opdrachtgever een relevante Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen. Op het moment van overleggen mag de VOG niet ouder zijn dan twee maanden.
  • Opdrachtnemer zal nagaan of structurele aanwezigheid op het kantoor van de opdrachtgever noodzakelijk is teneinde het aantal reiskilometers te beperken.
  • Opdrachtnemer zal correspondentie en adviesproducten zoveel mogelijk digitaal aanleveren. Indien de adviesproducten in hardcopy moeten worden aangeleverd, worden deze stukken zoveel mogelijk dubbelzijdig en op duurzaam papier geprint.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 21 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.