Aanvraagnummer: 4452
Organisatie: Uitvoeringsorganisatie BBS
Locatie: Uitvoeringsorganisatie BBS
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest. Daarnaast is BBS werkgever van de collega's die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.
Onze kernwaarden zijn:
- Denken in mogelijkheden,
- Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
- Professionaliteit,
- Efficiënt werken en
- Gericht op samenwerking.
Opdracht
- Je signaleert proactief toekomstige ontwikkelingen, zoals nieuwe wetgeving, en maakt de vertaalslag naar wat dit concreet betekent voor onze zorgadministratie.
- Je brengt knelpunten vanuit de uitvoering of controles in beeld en doet hiervoor verbetervoorstellen. Je adviseert over mogelijke wijzigingen van gebruikte systemen, applicaties en past hierop de instructies aan en je kunt collega's hierin goed meenemen.
- Je adviseert en ondersteunt medewerkers van de zorgadministratie bij het uitvoeren van hun werkzaamheden. Je adviseert de beleidsmedewerkers over de praktische uitvoerbaarheid van (nieuw) beleid.
- Je maakt procesbeschrijvingen en handleidingen voor de zorgadministratie en houdt deze actueel en ziet hierbij toe op een juiste toepassing van het beleid.
- Je bewaakt de afspraken die regionaal en met de drie BBS-gemeenten zijn gemaakt. Kortom, je coördineert intern/extern en verbindt alle schakels in het proces.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met zorgadministraties bij een gemeentelijke organisatie;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein;
3. Aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol;
Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator binnen het sociaal domein van een gemeentelijke instelling (45 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite SD (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Wmo en de Jeugdwet (25 punten).
Competenties
- Je werkt procesmatig;
- Ervaring met Suite SD is een pré;
- Je bent zelfstandig, positief en proactief en
- Je bent een verbinder en een netwerker,
- Je bent inventief en komt tot praktische, werkbare oplossingen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdagmiddag 29 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 28 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 22 oktober 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.