Fraud Blocker Projectleider openbare orde en veiligheid | ZZP Opdrachten

Projectleider openbare orde en veiligheid

Logo van Gemeente Hardenberg met gestileerde groen-blauwe letters.

Aanvraagnummer: 4603
Organisatie: Gemeente Hardenberg
Locatie: Hardenberg
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee

De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker maken en de voorzieningen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
In de periode van 1 november 2024 tot en met 31 december 2025 zoeken wij een projectleider die het integraal veiligheidsplan verder gaat vormgeven. In het voorjaar van dit jaar is daar een start mee gemaakt. Als projectleider geef je er vervolg aan middels het opstellen van verschillende uitvoeringsplannen.

Daarnaast ga je als projectleider aan de slag met de verdere doorontwikkeling van team veiligheid met als doel inhoudelijke professionalisering van het team.

Een ander onderdeel van deze rol, is het adviseren van onze burgemeester en collegeleden over complexe vraagstukken op het gebied van Openbare Orde en Veiligheid. Daarnaast adviseer en ondersteun jij de gemeentesecretaris met betrekking tot de doorontwikkeling van het team veiligheid.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Veiligheid of Integrale veiligheid;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider of als adviseur veiligheid binnen een overheidsinstelling;
3. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een integraal veiligheidsplan en uitvoeringsplan;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider of als adviseur veiligheid binnen een overheidsinstelling (20 punten);
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van Openbare Orde en Veiligheid binnen een gemeente (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met een samenwerking met de ketenpartners 'de nationale politie' en 'openbaar ministerie' (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met veiligheidsvraagstukken behandelen op strategisch, tactisch en operationeel niveau (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (25 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Je hebt een heldere visie op openbare orde en veiligheid en brengt de nodige ervaring, kennis en kunde mee. Je kunt projectmatig werken en overziet het effect van dit project op zowel tactisch als strategisch niveau.

Verder:

  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je bent dienstverlenend en resultaatgericht;
  • Je durft mensen aan te spreken vanuit een positieve grondhouding waarbij het organisatie/projectbelang voorop gaat;
  • Je bezit een sterk analytisch vermogen en bent in staat om dit helder naar collega’s, met verschillende werk- en denkniveaus, te communiceren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-woe-do

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland n.t.b. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen z.s.m. bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 4 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.