Fraud Blocker Casemanager Omgevingswet | Gemeente Gooise Meren | ZZP

Casemanager Omgevingswet

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 4632
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Bussum
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €95 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 1-12-2024
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen de gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur en de inwoners.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent, zijn er vele mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat voor complexe vraagstukken. We proberen die zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continu ontwikkelt. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken.

Opdracht
Voor het afhandelen van eenvoudige vergunningsaanvragen Omgevingswet, zoals dakkapellen, nokverhogingen en het kappen van bomen, zijn wij op zoek naar een casemanager/vergunningverlener. Als vergunningverlener weet je hoe belangrijk het is dat aanvragers hun vergunning niet alleen op tijd ontvangen maar ook dat er met hen wordt meegedacht.

  • Je verstrekt mondelinge en schriftelijke informatie aan de aanvrager en aan collega’s en adviseurs.
  • Je bewaakt de voortgang van de processen en controleert informatie op juistheid en volledigheid.
  • Je verwerkt de adviezen tot een juridisch juiste beslissing.
  • Je zorgt dat aanvragers op tijd hun vergunning krijgen.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Aantoonbare kennis van de Omgevingswet;
3. Aantoonbare werkervaring met opstellen van vergunningen onder de Omgevingswet, relevante werkervaring sinds 1 januari 2024;
4. Uurtarief maximaal €95,- exclusief btw / inclusief reiskosten.

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener (25 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in een juridische richting (10 punten);
7. Een aantoonbare afgeronde opleiding in de richting Bouwkunde (10 punten);
8. Een aantoonbare afgeronde opleiding ABW1 (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met RX Mission (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met het beoordelen van bouwtechnische aspecten van een vergunning (15 punten);
11. Detavast constructie: kandidaat is bereid om na 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je toont initiatief, denkt vooruit en in oplossingen, en bent ondernemend.
  • Je bent stressbestendig en steekt graag de handen uit de mouwen.
  • Je bent zelfstandig, flexibel en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Teamwork is voor jou vanzelfsprekend.
  • Je hebt oog voor de politieke omgeving waarin je werkt.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functie is verbonden aan de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de werkdagen maandag t/m vrijdag.

Gooise Meren hanteert hybride werken. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 tussen thuiswerken en op kantoor werken.

Planning
De gesprekken zijn gepland op woensdag 6 november 2024 tussen 13:00 en 16:00 uur. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk op dinsdagochtend 5 november 2024 bericht.

Overige informatie
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld en ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd.
3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgave doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
4. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de kandidaat die voor Gooise Meren komt werken.
5. 'Bring your own device' is van toepassing.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 4 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

4632 - Casemanager Omgevingswet