Fraud Blocker Financieel Administratief Medewerker | Freelance Opdracht

Financieel Administratief Medewerker

Logo van Leidschendam-Voorburg met een kroon, drie golven en een vlam in een gouden kleurstelling, met daarnaast de naam van de gemeente geschreven.

Aanvraagnummer: 4694
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo'n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatiegestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken.

Afdeling
De afdeling Bedrijfsvoering werkt vraaggericht en levert ondersteuning en kwalitatief hoogwaardig advies aan alle afdelingen binnen de gemeentelijke organisatie. Bedrijfsvoering doet dit om ervoor te zorgen dat de gemeente Leidschendam-Voorburg haar beleidsdoelen haalt binnen de beschikbare middelen en de gestelde kaders. De adviseurs van Bedrijfsvoering zijn onafhankelijk en geven professioneel advies op basis van wet- en regelgeving en bestuurlijke en organisatiedoelen. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit zo'n 100 medewerkers.

De opdracht
Het Team Financiële Administratie bestaat uit 22 medewerkers met momenteel een aantal externe inhuurkrachten wegens de verdere ontwikkeling van het centrale financiële pakket Unit4-ERPx, operationeel vanaf 1 januari 2024. Team Financiële Administratie zoekt een extra kandidaat vanwege benodigde capaciteit op het financieel administratief gebied in relatie tot het waarborgen van juiste en tijdige verwerking en afronding van de administratie over het boekjaar 2024.

In verband met een langdurig zieke medewerker zoeken wij tijdelijke inhuur, die zich richt op:

  • Ondersteunen bij het wegwerken van administratieve handelingen en financiële taken in ERPx, zoals tijdschrijven, tussenrekeningen, controle op bestelaanvragen en verkooporders, nog te betalen en nog te ontvangen bedragen aan het eind van een dienstjaar 2024;
  • Ondersteuning op de interne administratieve maandcontroles vanuit de financiële administratie van het team Financiële Administratie, de 2de lijn controles;
  • Verdere afwikkeling en ondersteuning van tussenrekeningen 2024 ten behoeve van het dossier Jaarstukken 2024, voornamelijk op het terrein van het Sociaal Domein en Gebiedsontwikkeling;
  • Het verder ondersteunen van afronding 2024 en afsluitingswerkzaamheden op administratief gebied over het boekjaar 2024, zoals juiste afwikkeling en specificaties van balansrekeningen, Sisa regelingen, etc.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. 'Bring your own device' is van toepassing. De kandidaat moet zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of iPad;
2. Uiterlijk beschikbaar per 11 november 2024 voor 36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusief mogelijke verlengingen;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administratief medewerker;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau.

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administratief medewerker met kennis van ERPx bij gemeenten, licht dit duidelijk toe in het cv (30 punten);
6. Kennis van Unit4-ERPx in relatie tot verwerken van workflow-taken in ERPx, licht dit duidelijk toe in het cv (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het toepassen van de BBV binnen de decentrale overheid (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met de werkzaamheden in relatie tot de afsluiting van een boekjaar bij een gemeente, licht dit duidelijk toe in het cv (15 punten).

Competenties
- Georganiseerd en secuur kunnen werken;
- Kwaliteitsgericht op ICT-vraagstukken;
- Zelfstandigheid;
- Initiatief en proactief;
- Samenwerkend;
- Gevoel voor cijfers en administraties en vertaling naar automatisering.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 4 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland vanaf dinsdag 5 november 2024, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk maandag 4 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. 'Bring your own device' is van toepassing. De kandidaat moet zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of iPad.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 1 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.