Fraud Blocker Projectleider Aanpak Voorkomen Escalatie | ZZP Opdrachten

Projectleider Aanpak Voorkomen Escalatie

Logo van de gemeente Olst-Wijhe met gestileerde groen-blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 4711
Organisatie: Gemeente Olst-Wijhe
Locatie: Olst-Wijhe
Uren per week: Gemiddeld 4 uur (maximaal 100 uur) uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 18-11-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te voeren. Houd hier rekening mee.

Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen de Hanzesteden Zwolle en Deventer. Onze gemeente telt ruim 18.000 inwoners en bestaat uit 12 kernen en buurtschappen. Olst-Wijhe ligt in Salland: een uniek (natuur)gebied tussen de rivier de IJssel en het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.

Olst-Wijhe kent een actieve samenleving. Inwoners denken graag met ons mee én bedenken zelf ideeën om Olst-Wijhe nog mooier te maken. Daar geven zij zelf of samen met ons handen en voeten aan. Er is een bloeiend verenigingsleven en met elkaar zetten we onze schouders onder elke uitdaging. Wil jij hier je steentje aan bijdragen?

Opdracht
Ben jij een ervaren projectleider die bekend is met het escalatiemodel Aanpak Voorkomen Escalatie (AVE) en op zoek is naar een tijdelijke nieuwe uitdaging waarin je zelfstandig kunt handelen? Mooi, dan hebben wij een uitdagende functie binnen een leuke organisatie voor jou!

Het team Werk, Inkomen en Zorg staat klaar voor inwoners die ondersteuning nodig hebben. Het team houdt zich bezig met werkzaamheden die voortvloeien uit de Participatiewet, het gemeentelijk minimabeleid, de Wmo en de Jeugdwet. Het team bestaat uit 41 medewerkers. Wij zoeken, voor de periode van medio november 2024 tot en met mei 2025, voor in totaal 100 uur een tijdelijke projectleider Aanpak Voorkomen Escalatie (AVE) waarbij het merendeel van de ureninzet in de eerste maanden ligt.

Wat ga je doen?
- Je formuleert een voorstel voor het inrichten en implementeren van een AVE-proof organisatie en legt dit uiteindelijk ter besluitvorming voor aan het college;
- Je organiseert en faciliteert overleggen met de projectgroep en zorgt voor goede inhoudelijke discussies en het creëren van draagvlak;
- Je bewaakt de voortgang en zorgt voor terugkoppeling naar de opdrachtgever;
- Je zorgt voor de afstemming met de regionale implementatie van het AVE-model.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld (BYOD). Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en mobiel;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met implementeren van het AVE-model binnen een gemeentelijke instelling.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring als procesbegeleider met verbetertrajecten (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met zorginstanties (30 punten);
6. Aantoonbare afgeronde cursus calamiteitenonderzoek (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Je bent een enthousiaste, initiatiefrijke, accurate en communicatief sterke collega met ten minste een afgeronde hbo- of wo-opleiding. Aanvullend heb je aantoonbaar als projectleider in het afgelopen jaar werkervaring opgedaan met het implementeren van het AVE-model in een gemeente. Je ziet kansen, denkt creatief en in oplossingen. Je werkt zelfstandig, neemt verantwoordelijkheid en zoekt de interne en externe samenwerking.

Je bent maatschappelijk betrokken en voelt je thuis in een kleine gemeentelijke organisatie die zich opstelt als partner in de samenleving. In onze organisatie tref je korte lijnen en krijg je veel ruimte om je werk zelfstandig te organiseren. Je werkt klantgericht en komt gemaakte afspraken na. Je werkt volgens de bedoeling, kijkt en denkt integraal en gaat analytisch te werk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 11 november 2024, 12:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 8 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
  • Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat de opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 6 november 2024, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.