Aanvraagnummer: 4748
Organisatie: Gemeente Zwolle
Locatie: Zwolle
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 1-12-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken en ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
In de rol van Toezichthouder Civiele Techniek zorg je samen met het projectteam dat de civieltechnische projecten op rolletjes lopen. Samen met de directievoerder vorm je het uitvoeringsteam vanuit de gemeente. Waar vul je je dag zoal mee?
- Voor de projecten ben je de oren en ogen van de directievoerder;
- Je zorgt voor toetsing van de kwaliteitseisen uit het bestek en delen van de bestekadministratie;
- Je bent de vraagbaak voor aannemers, nutsbedrijven, gebruikers en werknemers/eigenaren van de aanwezige en toekomstige bedrijven met betrekking tot de projecten waar je voor werkt;
- De bereikbaarheid, leefbaarheid, veiligheid en communicatie worden door jou gewaarborgd gedurende de realisatie van de projecten;
- Jij kent het bestek tot in de puntjes, zodat jij exact weet wat er op de planning staat;
- Door jouw analytische en kritische blik heb jij inzicht in de risicovolle werkzaamheden en zorg je ervoor dat de aannemer hier tijdig op anticipeert;
- De administratie voor het project valt onder jouw verantwoordelijkheid, jij maakt de verslagen van bouwvergaderingen en houdt het (risico)dossier en de vergunningen bij.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau richting civiele techniek, infratechniek of weg- en waterbouw;
2. Aantoonbaar afgeronde VCA-VOL opleiding;
3. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in de rol als toezichthouder;
4. Aantoonbare werkervaring met / kennis van UAV en RAW systematiek;
5. In bezit van geldig rijbewijs B en beschikt over een auto.
Gunningscriteria
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met inrichten van de openbare ruimte binnen een gemeente en/of provincie in de afgelopen 10 jaar (50 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met samenwerking met diverse stakeholders als aannemers, nutsbedrijven en gebruikers/eigenaren met betrekking tot de projecten waar je voor werkt (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het monitoren van vergunningen en het beheren van (risico)dossiers (20 punten).
Competenties
- Je bent zelfverzekerd, weet waar je het over hebt, je kan achter je standpunt blijven staan en je bent positief kritisch ingesteld;
- Je kan goed samenwerken in een team maar ook uitstekend zelfstandig werken;
- Je hebt een proactieve werkhouding en je bent praktisch ingesteld;
- Je verliest het gemeentebelang niet uit het oog en je denkt steeds mee;
- Je bent in staat om prioriteiten te stellen;
- Je weet je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken;
- Je vindt het prettig om veel buiten te zijn.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Is hybride werken mogelijk: ja (in overleg, gedurende de inwerkperiode is dit niet mogelijk).
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 november 2024 en donderdag 21 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 19 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
- De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
- De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 11 november 2024, 09.00 uur.