Fraud Blocker Teammanager KCC | Gemeente De Fryske Marren | ZZP Opdrachten

Teammanager KCC

Logo van de Fryske Marren met een gestileerde blauwe golf met een groen accent boven de naam van de gemeente in paars lettertype.

Aanvraagnummer: 4812
Organisatie: Gemeente De Fryske Marren
Locatie: gemeente De Fryske Marren
Uren per week: 24-28
Tarief: €95 - €110 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 02-12-2024
Optie tot verlenging: Ja, maximaal 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-11-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Gemeente De Fryske Marren is voor de duur van 6 maanden op zoek naar een ad interim teammanager voor het team klantcontactcentrum. Ben jij een ervaren manager die minimaal 3 jaar gemeentelijke ervaring heeft met aandachtsgebied dienstverlenging/KCC, dan zijn we op zoek naar jou.

De eerste gesprekken vinden plaats op maandag 25 november in de middag.


Verantwoordelijkheden

  • Je draagt zorg voor de prioritering en bewaakt de uitvoering en coördinatie van de werkzaamheden van het team in samenhang met andere teams en adviseert ter zake.
  • Je draagt zorg voor de HR-taken (dagelijkse aansturing, capaciteitsmanagement, verzuim en voortgangscyclus).
  • Je geeft uitvoering aan de ingezette doorontwikkeling bij team KCC.
  • Je neemt deel aan teammanagersoverleggen en vertaalt dit naar het team.
  • Je bent lid van de stuurgroep programma ‘Dienstverlening’. Vanuit daar ben je mede verantwoordelijk voor het behalen van de beschreven resultaten in dit project.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 december 2024 tot en met 1 juni 2025 voor 24-28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in relevante richting.

Je hebt aantoonbare, recente ervaring met het coachen van medewerkers op een klantencontactcentrum.

Je hebt aantoonbare ervaring met conflicthantering.

Je hebt 5-10 jaar leidinggevende ervaring, waarvan tenminste 3 jaar binnen een gemeentelijke organisatie.


Prijs (eisen)

Minimaal: € 95,00
Maximaal: € 110,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

40 %

Je hebt aantoonbare, recente ervaring met het optimaliseren van KCC-teams.

40 %

Je hebt aantoonbare, recente ervaring met dienstverlening binnen gemeentelijke KCC's.

20 %

Je bent per direct beschikbaar (1 december 2024).


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.