Aanvraagnummer: 4839
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 20 uur
Tarief: €100 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-12-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.
We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent, zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.
Ook Gooise Meren staat voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing.
We hebben een stevige organisatie die zichzelf continu ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
Opdracht Omdat de huidige beleidsadviseur een nieuwe functie heeft binnen de organisatie, zijn we nu op zoek naar een interim kandidaat.
Als beleidsadviseur maak jij je sterk voor het opstellen van projectplannen en uitvoeren van projecten op het gebied van economie, recreatie en toerisme. Binnen deze functie beweeg je je moeiteloos tussen jouw collega-beleidsadviseurs, onze inwoners en externe partijen, zoals ondernemers en toeristische platforms. Vanuit jouw expertise adviseer je het bestuur en zet wensen en knelpunten om in een integraal en toekomstbestendig beleid.
Hieronder vind je een greep uit jouw werkzaamheden:
- Vanuit visie op recreatie en toerisme bijdrage leveren aan diverse projecten;
- Vragen van college, raad, collega's en externen beantwoorden m.b.t. recreatie en toerisme;
- Zorgdragen voor bestuurlijke afstemming en besluitvorming op de beleidsterreinen;
- Opstellen subsidiekader voor evenementen;
- Bijdragen aan voorbereidingen/ opzetten Promotie organisatie (GMM);
- Werving & aanstellen bestuur
- Aansturing / afstemming met kwartiermaker
- Contact onderhouden met evenementenorganisaties en andere relevante partijen;
- Subsidieaanvragen afhandelen;
- Je bent een actieve sparringpartner binnen het economische en culturele beleidsteam;
- Overige voorkomende vragen en werkzaamheden op het gebied van recreatie, toerisme, erfgoed, economie en cultuur.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur binnen een gemeente;
2. Aantoonbare werkervaring met het verstrekken van subsidies;
3. Aantoonbare werkervaring met het beleidsterrein recreatie en toerisme;
4. Uurtarief maximaal €100,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer.
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur binnen een gemeente (40 punten);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare kennis van en ervaring met het beleidsterrein recreatie en toerisme (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het opzetten van een publiek/private organisatie of stichting (10 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het opstellen en actualiseren van subsidiekaders (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent stressbestendig: je houdt veel ballen tegelijk in de lucht en bent flexibel;
- Je hebt strategisch inzicht en weet goed focus aan te brengen;
- Je kunt goed prioriteren en weet bij- en hoofdzaken te onderscheiden;
- Je bent ook in bestuurlijke context een stevige en heldere adviseur;
- Je combineert een proactieve houding met overtuigingskracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 15 november 2024 tussen 9 uur en 13 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 13 november 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.
Overige informatie
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
4. Deze opdracht kan uitgebreid worden tot maximaal 36 uren per week als dit past bij de functie/rol of omdat collega's uit het team (deels) uitvallen.
6. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuurkandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
7. Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31 december 2025. Daarna kan er maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassingen aan de Opdrachtgever plaatsvinden van maximaal 2,5 %.
8. Uitzend- en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculptatie als gesteld in de wijziging leidraag invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
o U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
9. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad.
10. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 11 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.