Fraud Blocker Directievoerder / toezichthouder KC Meerstroom | ZZP

Directievoerder / toezichthouder KC Meerstroom

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 4841
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 12 uur
Tarief: €105 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 12-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe, is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer deze aan een zzp’er wordt gegund, dient hij/zij in dienst te gaan (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hiermee rekening te houden.

Organisatie
Gemeente Gooise Meren omvat Bussum, Naarden en Muiden, met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Voor leergierigen zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en zichzelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren gaat complexe vraagstukken niet uit de weg. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continu ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Als gemeente zijn wij op zoek naar een directievoerder/toezichthouder voor de nieuwbouw van Kindcentrum De Meerstroom. KC De Meerstroom wordt onder bouwheerschap van de gemeente ontwikkeld samen met Villa Zeezicht. Het kindcentrum komt op de locatie van de voormalige gemeentewerf. De nieuwbouw wordt fysiek gekoppeld met Villa Zeezicht. De bouwvergunning is in februari 2024 verleend. De werkvoorbereiding is gestart, en volgens planning wordt het kindcentrum eind oktober 2025 opgeleverd. Het betreft een circulaire, bijna energie neutrale school met een houten draagconstructie en gevel. Het speelplein en een deel van de aangrenzende openbare ruimte worden opnieuw ontworpen en aangelegd.

Directievoerder / toezichthouder
De gemeente zoekt voor bovengenoemd werk een ervaren directievoerder/toezichthouder, ervaring met houtbouw is een pre.

De werkzaamheden bestaan uit het aansturen van ontwerpende en uitvoerende partijen van het werk en het toezien op de naleving van de voorwaarden waaronder aanneming heeft plaatsgevonden. In algemene zin betreft de taak van de directievoerder/toezichthouder het begeleiden van de realisatie vanaf de werkvoorbereiding tot en met de oplevering en nazorgperiode, en het realiseren van de gestelde projectdoelen in termen van tijd, geld, kwaliteit, informatie en organisatie. Daarnaast treed je als kwaliteitsbewaker onder verantwoording van gemeente op. Je bewaakt de naleving van bouwtechnische voorschriften en regelgeving en rapporteert regelmatig over de voortgang van projecten.

Je treedt daadkrachtig op, waarbij je de verantwoordelijkheden van de diverse partijen in stand houdt. Je tracht door een proactieve houding problemen te voorkomen door te sturen, te signaleren en te toetsen, zonder de organisatie van de bouw over te nemen van de verantwoordelijke partij. Je gaat respectvol om met alle betrokken partijen en zorgt actief voor een goede, werkbare situatie. Je onderhoudt een intensief contact met de gemeente met betrekking tot de gang van zaken van het project.

Jouw taken en verantwoordelijkheden omvatten werkzaamheden die bijdragen aan een professionele uitvoering en oplevering van het project, zoals:

  • Het voorzitten van de bouwvergaderingen en andere relevante vergaderingen.
  • Het, indien nodig, vertegenwoordigen van gemeente in werkvergaderingen.
  • Het bewaken van het proces van tekeningendistributie/-controles en het vrijgeven hiervan. Toetsen van productietekeningen en toezien op juiste verwerking.

Planning

  • Toezien dat het werk binnen de gestelde tijd wordt gerealiseerd. Toetsen van planningen op compleetheid en haalbaarheid. Toezien dat aannemers vereiste werkplannen tijdig opstellen.

Kwaliteit

  • Het bewaken van de kwaliteit van de uitvoering. Toezien op levering van materialen conform omschrijvingen, voorzien van kwaliteitsmerken. Toezien dat, waar voorgeschreven, keuringen worden verricht en hierover rapporteren.
  • Zien dat de aannemer de vereiste kwaliteitskeuringen verricht. Toetsen of deze keuringen, inclusief rapportages, akkoord zijn en herstelacties tijdig worden nagekomen.
  • Erop toezien dat het werk wordt uitgevoerd volgens de gesloten overeenkomsten.

Financieel

  • Het opstellen van overzichten van de financiële stand van het werk
  • Het beoordelen van en adviseren over aanbiedingen voor meer- en minderwerk.
  • Het controleren van de termijnrekeningen van de aannemers en opmaken van betalingsmandaten.

V&G

  • Toezien dat V&G-plannen voldoen aan de voorschriften en dat de V&G-coördinator de veiligheid op de bouwplaats handhaaft.

Oplevering

  • Het initiëren van en toezien op de opleveringsprocedure.
  • Het laten opstellen van het opnamerapport bij oplevering.
  • Opstellen van een lijst met tekortkomingen voor de onderhoudsperiode.
  • Opstellen van het proces-verbaal van oplevering. Controle van de uitvoering van nazorgpunten.
  • Toezien op tijdige levering en controle van revisiebescheiden, garantiebewijzen, installatie-instructies, onderhouds- en bedieningsvoorschriften.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als bouwkundig directievoerder/toezichthouder onder de UAV 2012;
2. Een maximum uurtarief van €105,- exclusief BTW, inclusief reiskosten;
3. Beschikbaar voor minimaal 12 uur per week.

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
4. Minimaal 8 jaar aantoonbare ervaring in utiliteitsbouw onder de UAV 2012 (50 punten);
5. Minimaal 5 jaar ervaring als directievoerder op maaiveldinrichtingen en infrastructuur in de afgelopen 8 jaar (20 punten);
6. Ervaring in onderwijshuisvesting (20 punten);
7. Ervaring met houtbouwprojecten in utiliteitsbouw (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Resultaatgericht;
  • Sterke communicatievaardigheden;
  • Proactief in samenwerken en organiseren;
  • Organisatievermogen;
  • Verbinden;
  • Kwaliteitsbewust.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: (invullen)

Gooise Meren hanteert hybride werken. Richtlijn: 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen via MS Teams. Indien afspraken beter live/op kantoor plaatsvinden, wordt van de inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en zijn agenda flexibel houdt.

Planning
Gesprekken gepland op maandag 18 november 2024 vanaf 10.00 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk vrijdag 15 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie
1. Opdrachtnemer moet een VOG overleggen na gunning. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag VOG. Kosten voor de aanvraag zijn voor de Opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld en ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Consequenties voor niet tijdige aanlevering kunnen impact hebben op de startdatum.
3. Opdrachtnemer rapporteert maandelijks over daadwerkelijk gewerkte uren.
4. Geen vergoeding voor parkeerkosten en reiskosten. Uurtarief inclusief genoemde kosten.
5. Tarief is vast tot en met 11-11-2025. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een aanpassing plaatsvinden van maximaal 2,5%.
6. Uitzend- en uitleenbedrijven moeten voldoen aan specifieke voorwaarden, zoals G-rekening en NEN Certificering.
7. 'Bring your own device' is van toepassing. De kandidaat moet zelf zorgen voor een mobiele telefoon inclusief abonnement en laptop of iPad.
8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient dit vermeld te zijn in het handelsregister (Conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 12 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.