Aanvraagnummer: 4996
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 16 uur
Tarief: €95 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 15-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Baarn ligt centraal in Nederland, heeft circa 25.000 inwoners en ligt in de regio Eemland aan de rand van de provincie Utrecht. Samen met de kernen Eembrugge en Lage Vuursche vormt Baarn een gemeenschap waar we trots op zijn. De landschappelijke omgeving is prachtig en afwisselend. Baarn is aan de zuidkant omgeven door de fraaie bossen van de Utrechtse Heuvelrug, en met de kern het beschermde dorpsgezicht van Lage Vuursche. Aan de noordzijde strekt zich een wijds polderlandschap uit, doorsneden door de rivier de Eem.
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 150 medewerkers in dienst. Om onze ambities verder te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoners en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen met gemeentebestuur en het management. Elke dag is anders met collega’s die graag voor elkaar klaarstaan. Werken in verbinding met de inwoners staat centraal, evenals intern met collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen en te groeien. Wie bij ons werkt, kan rekenen op steun van collega’s, een leidinggevende die faciliteert en een uitdagende werkomgeving.
Opdracht
De gemeente Baarn wil het gemeentehuis meer openstellen en het gebouw breder gaan gebruiken dan alleen voor de gemeentelijke organisatie en voor gemeentelijke handelingen. Daarom heeft de gemeente een project “huisvesting gemeentehuis” opgezet. Dit project bestaat uit diverse fases. In fase 1 is gekeken naar mogelijke scenario’s voor het gebruik en de openstelling van het gemeentegebouw. In fase 2 moeten de gekozen scenario’s verder uitgewerkt worden en uiteindelijk in fase 3 zal het gebouw aangepast moeten worden en mogelijke gebruikers hun intrede in het gebouw nemen. Inmiddels is dit project in fase 3 beland en gaat het nu om het uitvoeren en afmaken van plannen.
Je bent als projectleider verantwoordelijk voor het realiseren van de gestelde doelen, zoals die zijn afgesproken met de bestuurlijke en ambtelijke opdrachtgever. Je werkt nauw samen met een gemeentelijk projectteam huisvesting, de partners binnen het bouwteam en de medewerkers “integrale toegang”. Je rondt op professionele wijze dit project af.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/projectmanager van complex (maatschappelijk) vastgoed.
Gunningscriteria
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Ruimtelijke Ontwikkeling of Stedenbouw (20 punten)
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider/projectmanager van complex (maatschappelijk) vastgoed (35 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met herinrichtingsprojecten (25 punten)
7. Aantoonbare werkervaring binnen de Gemeente Baarn (5 punten)
8. Uiterlijk beschikbaar per 2 december 2024 voor 16 uur (5 punten)
9. Uurtarief maximaal €95,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent een verbinder tussen samenleving, bestuur en organisatie en je bent gericht op het van buiten naar binnen brengen van wat in de samenleving leeft.
- Je bent open en enthousiast, maakt zaken bespreekbaar en weet anderen te overtuigen.
- Je bent flexibel, resultaatgericht en gedreven, je hebt ervaring met projectmatig werken.
- Je bent authentiek, ondernemend en hebt lef.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk maandag 18 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
- Opdrachtnemer zal bij het afstoten van voertuigen (sloop) dit doen bij een ARN erkend autodemontagebedrijf (95% recycling).
- Opdrachtnemer zal nagaan of structurele aanwezigheid op het kantoor van de opdrachtgever noodzakelijk is teneinde het aantal reiskilometers, indien mogelijk, te beperken.
- Opdrachtnemer zal correspondentie en adviesproducten zoveel mogelijk digitaal aanleveren. Indien de adviesproducten in hardcopy moeten worden aangeleverd, worden deze stukken zoveel mogelijk dubbelzijdig en op duurzaam papier (voorzien van een van de volgende keurmerken: Milieukeur, Europees Ecolabel, Nordic Swan, Blaue Engel of gelijkwaardig) geprint.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 15 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.