Aanvraagnummer: 5075
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: Mijdrecht
Uren per week: 24 uur
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Deze opdracht kan niet als zzp'er worden uitgevoerd vanwege het verhoogde risico op schijnzelfstandigheid. Zzp'ers mogen reageren, maar bij gunning moet in dienst worden getreden via Payroll, Detachering of Uitzendbureau. Dit moet worden vermeld in het 'opmerkingen' veld bij reactie.
Organisatie
Gemeente De Ronde Venen ligt tussen Amsterdam en Utrecht. Het is een groene oase met acht dorpen waar 45.000 mensen wonen en werken. In Mijdrecht staat het gemeentehuis met 300 collega's. 'Samen voor elkaar' is de essentie die de organisatie toekomstbestendig maakt.
We hebben grote opgaven op terreinen zoals veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie, en circulaire economie, gerealiseerd door samenwerking met inwoners, partners, college en raad.
Opdracht
Een BRP-specialist wordt tijdelijk ingehuurd om dienstverlening aan inwoners te waarborgen, complexe mutaties en correcties uit te voeren, bezwaarprocedures te behandelen, en buitenlandse documenten te verwerken. De specialist is ook onderdeel van het verkiezingsteam.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar ervaring binnen het BRP-domein;
2. Ervaring met AVG-wetgeving;
3. Uurtarief maximaal €85,- exclusief btw;
4. Ervaring binnen een gemeente.
Gunningscriteria
5. Diploma ‘BRP-specialist’ (50 punten);
6. Minimaal 2 jaar ervaring met AVG-wetgeving (30 punten);
7. Ervaring met verwerking van buitenlandse documenten (20 punten).
Duidelijk aangeven in het cv hoe u voldoet aan bovenstaand profiel.
Competenties
- Maken en corrigeren van persoonslijsten;
- Verwerken van buitenlandse documenten;
- Afhandelen van complexe BRP-zaken;
- Uitvoeren van kwaliteitscontroles;
- Adviseren over wetgeving en rechtsverdragen;
- Behandelen van verzoeken over naturalisaties en verkiezingen.
Functieschaal
Ingeschaald in functieschaal 9 volgens de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in overleg. Thuiswerken is voor 50% gebruikelijk, hoewel aanwezigheid op kantoor soms vereist is.
Planning
Gesprekken zijn gepland op 27 en 28 november 2024. Uitgenodigde kandidaten ontvangen op 25 november bericht.
- Een VOG is verplicht.
- Opdrachtnemer moet in het handelsregister staan als een bedrijf dat personeel ter beschikking stelt conform Waadi.
Reactietermijn
Reageren tot vrijdag 22 november 2024 09.00 uur.