Fraud Blocker Ervaren inkomensregisseur intake levensonderhoud | ZZP

Ervaren inkomensregisseur intake levensonderhoud

Logo van gemeente zoetermeer met een gestileerd blauw boompictogram boven de tekst "gemeente zoetermeer" in grijs.

Aanvraagnummer: 5120
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 36 uur
Tarief: €65 per uur
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 8 maand(en)
Sluitingsdatum: 26-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag en morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Afdeling
Het Sociaal domein biedt onder andere dienstverlening op het gebied van inkomensondersteuning, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer. Als uitvoeringsorganisatie van het sociaal domein bevorderen we bestaanszekerheid, kansengelijkheid en het welzijn van de inwoners van Zoetermeer.
Dit doen we door:
- In samenhang en samenwerking te werken aan passende en tijdige ondersteuning;
- Publieke middelen rechtmatig, efficiënt en effectief in te zetten;
- Aandacht te hebben voor wat nodig is;
- We werken vanuit de bedoeling;
- We bieden daar waar nodig maatwerk;
- Te doen wat we beloven;
- Het werkgeluk van onze mensen te stimuleren en te faciliteren.

Opdracht
De afdeling Inkomen en Zekerheid van het Sociaal Domein is op zoek naar een ervaren regisseur inkomen die flexibel ingezet kan worden op de volgende taken:
- Afhandeling van aanvragen levensonderhoud Participatiewet;
- Het voeren van intakegesprekken: brede uitvraag naar leefgebieden en het rapporteren van deze gesprekken;
- Eventueel participeren in projecten gericht op inkomen waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling.
Algemeen voor de opdracht geldt:
- Het behalen van beoogde resultaten;
- Behandeling van complexe(re), niet-standaard, klantsituaties;
- Tijdig (binnen de afhandelingstermijnen) en nauwkeurig rapporteren.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie)
2. Uurtarief maximaal € 65,00 exclusief btw / inclusief reiskosten en fee Flextender
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als inkomensregisseur;

Gunningscriteria
4. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelorniveau (20 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ervaren inkomensregisseur rechtmatigheid bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4GWS (25 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties

- Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden;
- Proactief;
- Coachende vaardigheden;
- Zelfsturend vermogen;
- Samenwerken;
- Flexibiliteit.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 09 (nieuwe structuur).

Benodigd aantal professionals:
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 28 november 2024 van 11:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 26 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste;

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 26 november 2024 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

5120 - Ervaren inkomensregisseur intake levensonderhoud