Fraud Blocker Bestuurssecretaresse | Gemeente De Ronde Venen | ZZP

Bestuurssecretaresse

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 5125
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: Mijdrecht
Uren per week: 24 uur
Tarief: €70 per uur
Duur van de opdracht: tot 22 april 2025
Regio: Utrecht
Startdatum: 09-12-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Gemeente De Ronde Venen ligt tussen Amsterdam en Utrecht. Een groene oase met acht dorpen, waar 45.000 mensen wonen en werken. In Mijdrecht bevindt zich het gemeentehuis.

We hebben grote opgaven op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. We werken intensief samen met collega's van alle teams, inwoners, partners in de gemeente, college en raad. Het bestuurssecretariaat is een belangrijke schakel.

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen zoekt een tijdelijke collega voor het bestuurssecretariaat. Samen met 4 collega's adviseer en ondersteun je het college van burgemeester en wethouders en de directie. Je bent aanspreekpunt voor een wethouder, beheert de agenda, ontvangt bezoekers, beheert de mailbox en ondersteunt bij evenementen. Het team vervangt elkaar, dus je staat open voor vragen van het college en directie. Je overlegt met collega's voordat je acties uitzet. Je bent een teamplayer die bereid is extra te doen, maar bewaakt eigen grenzen.

Werkzaamheden vinden bij voorkeur volledig plaats in het gemeentehuis van De Ronde Venen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als bestuurssecretaresse;
2. Werkervaring met agendabeheer in Outlook;
3. Werkervaring in het ondersteunen van een wethouder of directielid, bij voorkeur in een ambtelijke organisatie;

Gunningscriteria
4. Afgeronde MBO 4 opleiding in secretaresse (30 punten);
5. Ervaring met Microsoft 365 (30 punten);
6. Uurtarief exclusief btw: (30 punten);
- Tot €60,-; (30 punten)
- Van €61,- tot €70,-; (20 punten)
- Hoger dan €70,-; (10 punten);
7. Persoonlijke motivatie door de kandidaat zelf geschreven. (10 punten).

Geef in het cv aan in hoeverre u of de kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Zelfstandig;
  • Teamplayer;
  • Planmatig;
  • Oplossingsgericht;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 volgens de CAO.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Maandag, dinsdag en donderdag.

Planning
Fysieke gesprekken zijn gepland op dinsdag 26 november 2024 en woensdag 27 november 2024. Uitnodigingen worden verzonden uiterlijk op vrijdag 22 november 2024.

  • Opdrachtgever zal om een VOG vragen.
  • Bij terbeschikkingstelling van personeel moet de opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd zijn.
  • Het tarief staat vast tot en met 31 juli 2025. Daarna kan jaarlijks een prijsaanpassing worden voorgesteld.

Reactietermijn tot vrijdag 22 november 2024, 09.00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5125 - Bestuurssecretaresse