Fraud Blocker Servicedesk medewerker 2e lijn | Gemeente Westland | ZZP

Servicedesk medewerker 2e lijn

Logo van gemeente westland met een gestileerde witte figuur die een ploeg trekt op een zwarte achtergrond, naast de naam in blauwe en groene blokken.

Aanvraagnummer: 5208
Organisatie: Gemeente Westland
Locatie: Westland
Uren per week: 40 uur
Tarief: €68,50 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 20-12-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op! Vanwege het verhoogde risico op schijnzelfstandigheid is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar bij gunning moeten zij via een dienstverband (bijvoorbeeld Payroll) de opdracht uitvoeren.

Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland, een van de dertig grootste gemeenten in Nederland met ruim 100.000 inwoners en een innovatief glastuinbouwcluster. Gemeente Westland biedt haar inwoners ruimte, rust en aantrekkelijke woonomgevingen, met een dynamische economie en actief verenigingsleven. Wij zijn een eigentijdse en uitdagende werkgever met een informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. Westland bestaat uit de clusters Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering.

Cluster Bedrijfsvoering
Het cluster Bedrijfsvoering zorgt voor solide bedrijfsvoering door het bieden van kaders, advies en ondersteuning aan andere clusters op gebieden zoals personeel, financiën en IT. Zij werken klantgericht aan integrale oplossingen.

Team
De Servicedesk binnen I&A helpt collega’s met werkplek- en IT-problemen. Complexe vragen worden door de backoffice behandeld, deze beheert ook de ICT-infrastructuur. Applicatiemanagement werkt aan modern beleid en informatiebeheer. De ICT van gemeente Midden-Delfland wordt ook verzorgd door team I&A, met de intentie om de ICT-omgevingen verder te consolideren.

Opdracht
Als onderdeel van het programma Moderne ICT ben je verantwoordelijk voor het oplossen van storingen, aanpassingen en nieuwe installaties in de centrale infrastructuur gericht op de Azure migraties. Je zorgt voor beschikbaarheid, performance en capaciteit van de systemen door monitoring en proactief beheer. ICT-beheertaken worden uitgevoerd voor de gemeenten Westland en Midden-Delfland.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Maximaal uurtarief van €68,50 inclusief kosten, exclusief BTW.
2. Bereidheid om buiten reguliere kantoortijden te werken.
3. Minimaal afgeronde MBO-4 opleiding in ICT.
4. Minimaal 3 jaar ervaring als Servicedesk medewerker 2e lijn.
5. Beschikbaar voor 40 uur per week per uiterlijk 20 december 2024.

Gunningscriteria
6. Minimaal 5 jaar ervaring als Servicedesk medewerker (25 punten).
7. Minimaal 3 jaar ervaring met het schrijven van werkinstructies (10 punten).
8. Minimaal 3 jaar ervaring met TopDesk (15 punten).
9. Ervaring met Active Directory, Exchange, Office (365), Windows 11 (tot 20 punten).
10. Ervaring met profiel reset via Register Editor en inspoelen van laptops (20 punten).
11. Ervaring met Intune in de afgelopen 5 jaar (10 punten).

Competenties

  • Teamspeler en fijne collega.
  • Klantgericht, servicegericht en flexibel.
  • Oplossingsgericht en stressbestendig.
  • Begripvol.

Benodigd aantal professionals
2

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd van maandag tot vrijdag (5 x 8 uur).

Planning
Gesprekken gepland op woensdag 27 november 2024. Kandidaten ontvangen bericht op dinsdag 26 november 2024.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
  • Maximaal 1620 declarabele uren per jaar.
  • Handelsregistratie als bedrijf dat personeel beschikbaar stelt is vereist indien van toepassing.
  • Voertaal is Nederlands.

De reactietermijn duurt tot maandag 25 november 2024, 09:00 uur.