Fraud Blocker Directiesecretaris | Gemeente Woerden | Freelance Opdracht

Directiesecretaris


Aanvraagnummer: 5230
Organisatie: Gemeente Woerden
Locatie: Woerden
Uren per week: 24-28 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

Werken voor Woerden en Oudewater - Gemeente Woerden

Opdracht
Jij komt te werken binnen het team SFC, cluster Strategie & financieel beleid. Vanuit dit cluster ondersteun en adviseer je voornamelijk de directie.

  • Jij zorgt voor een tijdige en juiste voorbereiding van de wekelijkse directievergaderingen.
  • Je verzorgt de verslaglegging en registreert de besluitvorming van deze vergaderingen en informeert de stakeholders over te ondernemen acties.
  • Je bent vraagbaak voor de organisatie met betrekking tot de aanlevering van agendapunten.
  • Je legt de verbinding tussen directie en college van B&W wat betreft agendering en besluitvorming.
  • Daar waar nodig en mogelijk ondersteun je de directie bij themabijeenkomsten met organisatie, college en raadswerkgroepen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau;
2. Aantoonbare werkervaring als directie- bestuurssecretaris;
3. Aantoonbare werkervaring binnen de overheid;
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als directiesecretaris (50 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; (50 punten);

Competenties

  • Punctueel/nauwkeurig
  • Samenwerkingsgericht
  • Verantwoordelijkheid nemen
  • Klantgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 4 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg maar in ieder geval op woensdag.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 5 december van 13.30 – 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • De gemeente Woerden faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 27 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

5230 - Directiesecretaris