Aanvraagnummer: 5311
Organisatie: RMN (Reinigingsbedrijf Midden Nederland)
Locatie: Soest
Uren per week: 32 - 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Groningen
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 2-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
RMN begon in 2000 als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er zes gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij RMN. Met ruim 180 collega's bedienen wij ongeveer 111.000 huishoudens.
RMN levert producten en diensten die direct gerelateerd zijn aan:
- Het huis-aan-huis inzamelen van grondstoffen en restafval;
- Het inzamelen via recyclestations;
- Het beheren van een schone, veilige buitenruimte.
Missie
RMN is de vanzelfsprekende partner voor deelnemende gemeenten bij de inzameling van grondstoffen en restafval. Wij zijn expert en dragen actief bij aan circulaire en duurzaamheidsdoelen.
Visie
RMN speelt een actieve rol in het realiseren van een circulaire samenleving. Wij zijn innovatief en streven naar een schone en veilige buitenruimte, wat bijdraagt aan een duurzame leefomgeving.
Onze bedrijfsvoering is efficiënt en transparant, en de organisatie is betrouwbaar en professioneel.
Medewerkers zijn deskundig en dienstbaar. Inwoners en medewerkers zijn trots op RMN, dat ook landelijk als deskundige partij wordt gewaardeerd.
Kernwaarden
- Wendbaar en innovatief: Flexibel en opereren met oog voor de toekomst;
- Efficiënt: Verantwoord kostenbeheer;
- Professioneel en samenwerkingsgericht: Vakmensen die effectief met partners samenwerken;
- Maatschappelijk betrokken en regionaal geworteld.
Opdracht
Wegens talrijke projecten en reguliere werkzaamheden zoeken wij een Business Controller voor het afstemmen van de begroting op het nieuwe grootboekschema, het opstellen van financiële rapportages/analyses voor het MT, en het doen van verbetervoorstellen voor de begroting.
Ook ondersteun je de huidige controller bij reguliere werkzaamheden, zoals de P&C cyclus en begroting 2026.
Vereisten
1. Ervaring met budgettering en verbeterprocessen;
2. Minimaal 2 jaar ervaring als business controller in logistiek, afvalinzameling of een gemeenschappelijke regeling;
3. Ervaring met AFAS;
4. BYOD: eigen laptop en telefoon.
Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar ervaring als business controller (25 punten);
6. Ervaring met het aansluiten van een begroting op een nieuw grootboekschema (15 punten);
7. Ervaring met het opstellen van financiële rapportages (25 punten);
8. Ervaring met verbetervoorstellen voor de begroting (15 punten);
9. Minimaal hbo-bachelorniveau (20 punten).
Vermeld duidelijk in het cv in hoeverre de kandidaat voldoet aan het profiel.
Competenties
- Analytisch;
- Communicatief vaardig;
- Adviesvaardig;
- Flexibel.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 12 volgens de CAO.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Ma - Di - Wo - Do.
Planning
Gesprekken worden gepland in overleg. Kandidaten ontvangen uiterlijk 1 week na sluiting van de vacature bericht. Overige kandidaten worden later geïnformeerd.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Indien van toepassing, registratie in het handelsregister conform Waadi.
De reactietermijn van deze aanvraag loopt tot maandag 2 december 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.