Fraud Blocker BRP Specialist / Specialist Burgerzaken | ZZP Opdrachten

BRP Specialist / Specialist Burgerzaken

Logo van de gemeente Doesburg met een gestileerd kasteelicoon naast de tekst 'Gemeente Doesburg'.

Aanvraagnummer: 5361
Organisatie: Gemeente Doesburg
Locatie: Doesburg
Uren per week: 20 tot 28 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Doesburg, gelegen op de grens van Achterhoek, Veluwe en Liemers, staat bekend om haar prachtige gerestaureerde historische binnenstad en vestingwerken. Doesburg ligt aan de IJssel en Oude IJssel, waardoor het een stad aan het water is. Het is een stad die kunst, cultuur en toerisme koestert, maar ook bedrijvigheid en werkgelegenheid wil bevorderen.

Doesburg is een kleine gemeente van zo'n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is in onze stad. Doesburg heeft een platte organisatie, waarin het managementteam 4 afdelingen aanstuurt: Samenleving, Leefomgeving, Toerisme en Economie, Buitenbeheer en Externe en Interne Dienstverlening.

Opdracht
Voor de afdeling Externe en Interne Dienstverlening zoeken we een gediplomeerd BRP-specialist die zelfstandig vraagstukken kan oppakken in de backoffice en het ook prima vindt om aan de balie mee te draaien wanneer nodig. We zoeken iemand met een proactieve en dienstverlenende instelling. Verder werk je zorgvuldig en heb je oog voor privacy. De taken van de BRP-specialist omvatten voornamelijk:

  • Backoffice werkzaamheden, waaronder eerste inschrijvingen buitenland, afhandelen bijzondere akten burgerlijke stand, beoordeling buitenlandse brondocumenten, afhandelen complexe aanvragen, mutaties BRP, naturalisatie- en optieverzoeken en hervestigingen.
  • Frontoffice werkzaamheden, waaronder aanvragen en uitreiken reisdocumenten en rijbewijzen, verstrekken van documenten en geboorteregistraties.
  • Uitvoeren van adresonderzoeken (onder andere LAA).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding burgerzaken, bijvoorbeeld BABZ, HBA burgerzaken, HBO Burgerzaken, diplomalijn van NVVB (minimaal de deelcertificaten Burgerlijke Stand, BRP én IPR);
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als BRP-specialist/Specialist burgerzaken bij een gemeente;
3. Bereid om uitsluitend vanuit ons stadskantoor te werken.

Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met de Wet BRP en onderliggende regelingen en Burgerlijke Stand (licht duidelijk toe in het cv) (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Internationaal Privaatrecht (personen-, familie- en naamrecht; IPR) (licht duidelijk toe in het cv) (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met de applicaties van CENTRIC burgerzaken (10 punten);
7. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie (maximaal 1 A4) en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Proactief;
- Dienstverlenend;
- Flexibel;
- Accuraat;
- Discreet;
- Eigen initiatief;
- Teamplayer;
- Gezonde dosis humor.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 11 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 9 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 4 december 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

5361 - BRP Specialist / Specialist Burgerzaken