Fraud Blocker Zelfstandig Archief Medewerker | Freelance Opdrachten

Zelfstandig Archief Medewerker

Logo van reinigingsbedrijf midden nederland met het acroniem "rmn" in blauw met een afbeelding van een gele en blauwe abstracte vorm.

Aanvraagnummer: 5412
Organisatie: RMN (Reinigingsbedrijf Midden Nederland)
Locatie: Soest
Uren per week: 4 tot 6 (10 tot 15 dagen per jaar) uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Groningen
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
RMN is in 2000 gestart als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeenten Soest en Zeist. Momenteel zijn er zes gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij RMN. De gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het bestuur. Met ruim 180 collega's bedienen wij ongeveer 111.000 huishoudens.

RMN levert producten en (advies)diensten die direct gerelateerd zijn aan:

  • het inzamelen van grondstoffen en restafval huis aan huis;
  • het inzamelen van grondstoffen en restafval via recyclestations;
  • het beheren van een schone, veilige buitenruimte.

Missie
RMN is de samenwerkingspartner voor de deelnemende gemeenten in inzameling van grondstoffen en restafval en het net houden van de buitenruimte. Wij zijn de expert op dit gebied en dragen bij aan circulaire en duurzaamheidsdoelen.

Visie
Een duurzame en mooie leefwereld voor iedereen. RMN speelt een actieve rol in de regio en zet zich in voor een schone en veilige buitenruimte, bijdragend aan een mooie en duurzame leefomgeving.

Medewerkers zijn deskundig en dienstbaar. Inwoners en medewerkers zijn trots op RMN.

Kernwaarden
RMN onderscheidt vier kernwaarden:

  • Wendbaar & innovatief: flexibel en duurzaam opererend;
  • Efficiënt: slim omgaan met kosten en middelen;
  • Professioneel & samenwerkingsgericht: vakmanschap en effectieve samenwerking;
  • Maatschappelijk betrokken: inzet voor maatschappelijke en duurzame doelen.

Opdracht

  • Verantwoordelijk voor het archiefbeheer van de organisatie;
  • Registreren en archiveren van digitale en analoge informatie;
  • Controle van registraties van collega's en digitale processen;
  • Werken in een dynamische omgeving en bijdragen aan procesverbetering;
  • Bewaren en overdragen van archiefstukken aan Archief Eemland en vernietiging van documenten;
  • Overleg voeren met Archief Eemland en de archiefinspecteur.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO-bachelor niveau SOD-II, IDM of gelijkwaardige opleiding;
2. Minimaal 2 jaar werkervaring met (digitale) informatievoorziening en documentbeheersystemen;
3. Kennis van de archiefwet, de wet open overheid en AVG;
4. Bring your own device: gebruik van eigen laptop en telefoon.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Werkervaring met archiefwet en AVG (50 punten);
6. Kennis van informatieprocessen en archiefbeheer (30 punten);
7. Werkervaring met zaakgericht werken (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Zelfstandigheid
  • Overtuigingskracht
  • Nauwgezetheid
  • Netwerken
  • Initiatief nemen
  • Effectieve informatie-uitwisseling
  • Zelfstandig werken
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Politiek sensitief
  • Sociale vaardigheden
  • Oplossingsgericht
  • Samenwerking
  • Planmatig werken

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6 volgens de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

In verband met achterstand de eerste jaren 15 werkdagen, daarna vermoedelijk lager.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op Ma - Di - Wo - Do - Vr.
10 tot 15 werkdagen per jaar.

Planning
Gesprekken worden in overleg gepland met geselecteerde kandidaten. Uiterlijk op dinsdag 10 december 2024 bericht aan geselecteerde kandidaten.

Overige informatie

  • Afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
  • Opdrachtnemer moet in handelsregister geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt.
  • RMN faciliteert geen 'mobile devices' zoals laptop en telefoon.

De reactietermijn van de aanvraag duurt tot maandag 9 december 2024, 09.00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5412 - Zelfstandig Archief Medewerker