Fraud Blocker Projectmanager IM & IT | Freelance Opdrachten

Projectmanager IM & IT

Logo van reinigingsbedrijf midden nederland met het acroniem "rmn" in blauw met een afbeelding van een gele en blauwe abstracte vorm.

Aanvraagnummer: 5474
Organisatie: RMN (Reinigingsbedrijf Midden Nederland)
Locatie: Soest
Uren per week: 30 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Groningen
Startdatum: 22-01-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
RMN is in 2000 gestart als inzamelings- en reinigingsbedrijf voor de gemeenten Soest en Zeist. Momenteel zijn zes gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten. Met ruim 180 medewerkers bedienen wij ongeveer 111.000 huishoudens.

RMN levert producten en diensten die direct gerelateerd zijn aan:

  • Inzameling van grondstoffen en restafval huis-aan-huis;
  • Inzameling van grondstoffen en restafval via recyclestations;
  • Beheer van een schone, veilige en prettige buitenruimte.

Missie
RMN is de vanzelfsprekende samenwerkingspartner voor de deelnemende gemeenten op het gebied van afvalinzameling, grondstoffenbeheer en een schone leefomgeving. Wij dragen actief bij aan circulaire en duurzaamheidsdoelen.

Visie
Een duurzame en mooie leefwereld. RMN speelt hierin in de regio een actieve rol als maatschappelijke en innovatieve onderneming. Wij zamelen afval en grondstoffen op vooruitstrevende wijze in en werken continu aan een schone en veilige buitenruimte.

Onze bedrijfsvoering is efficiënt, transparant en professioneel. Medewerkers zijn deskundig en dienstbaar, en inwoners, deelnemers en medewerkers zijn trots op RMN. Ook regionaal en landelijk wordt RMN gewaardeerd als deskundige partij.

Kernwaarden
De kernwaarden van RMN:

  • Wendbaar & innovatief: Flexibel en duurzaam opererend met oog op de toekomst;
  • Efficiënt: Slim sturen op kosten en tijd om kerntaken verantwoord uit te voeren;
  • Professioneel & samenwerkingsgericht: Deskundigheid en effectieve samenwerking in de keten;
  • Maatschappelijk betrokken: Politiek-bestuurlijk sensitief en gericht op duurzame doelen, met een hoge klanttevredenheid.

Opdracht
De opdracht betreft tijdelijke ondersteuning en advies op het gebied van informatiemanagement en procesoptimalisatie met de volgende taken:

Informatiemanagement en IT:

  • Beleid, budget en processen IM en IT borgen en communiceren;
  • CMDB op orde brengen (hardware/software registraties in Topdesk);
  • Functioneel beheer van kernsystemen uitwerken en implementeren;
  • Aanvullen IT-architectuur (applicatielandschap, interfaces, workflows);
  • IT-operaties managen (meldingen stroomlijnen, vervangingen, aankopen, updates).

IT-projecten:

  • Uitrollen Intune en KNOX;
  • Doorontwikkeling en implementatie 21QUBZ begeleiden;
  • Automatiseren van on- en offboarding conform functiematrix (Ydentic);
  • Inrichten AFAS Ordermanagement;
  • Realiseren EBA-koppeling met ROVA en AVR en procesoptimalisatie afvalregistratie;
  • Interne stroomlijning via Topdesk;
  • Omzetten informatiebehoefte naar KPI-dashboard BI;
  • Implementeren BIO/NIS2;
  • Archivering en retentiebeleid Teams.

Vereisten
1. Minimaal 10 jaar werkervaring als Projectmanager of IT-manager;
2. Afgeronde HBO-opleiding (richting IT of Projectmanagement);
3. Werkervaring in de afval- en milieubranche;
4. Zelf een mobiele telefoon met abonnement meebrengen voor zakelijk gebruik.

Gunningscriteria

  • Werkervaring met 21QUBZ (10 punten);
  • Werkervaring met Ydentic (20 punten);
  • Werkervaring met Topdesk (15 punten);
  • Werkervaring met Intune en KNOX (15 punten);
  • Werkervaring met realiseren EBA-koppeling (15 punten);
  • Werkervaring met KPI-dashboard BI (10 punten);
  • Werkervaring met BIO/NIS2 (15 punten).

Vermeld in het cv duidelijk in hoeverre u voldoet aan het profiel.

Competenties

  • Leiderschap;
  • Communicatievaardigheden;
  • Organisatievermogen;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Besluitvaardigheid;
  • Risicobeheer;
  • Interpersoonlijke vaardigheden;
  • Aanpassingsvermogen;
  • Technische kennis;
  • Resultaatgerichtheid.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's in het Nederlands.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op maandag t/m vrijdag.

Planning
Gesprekken vinden plaats tussen maandag 13 januari 2025 en donderdag 16 januari 2025. U wordt uiterlijk 8 januari 2025 geïnformeerd.

Overige informatie

  • Afgifte Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist;
  • Opdrachtnemer moet geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Reactietermijn
De reactietermijn loopt tot vrijdag 3 januari 2025, 09:00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5474 - Projectmanager IM & IT