Fraud Blocker Projectleider veilige vakantieparken | Freelance Opdracht

Projectleider veilige vakantieparken

Logo van Gemeente Hardenberg met gestileerde groen-blauwe letters.

Aanvraagnummer: 5571
Organisatie: Gemeente Hardenberg
Locatie: Hardenberg
Uren per week: 24-30 uur uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee.
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en goede samenwerking. We geloven in “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
In de periode van 1 januari 2025 tot en met 31 maart 2025 zoeken wij een projectleider die verder vorm geeft aan de pilot Veilige Vakantieparken. De pilot is dit jaar gestart. Het startdocument Veilige en Vitale Vakantieparken Hardenberg is het uitgangspunt voor de opdracht.

De projectleider voert regie op het thema vakantieparken en is verantwoordelijk voor de verdere uitvoering van de opdracht en doelstellingen binnen de gestelde kaders. Aan de hand van de projectstartup levert de projectleider samen met het projectteam een stevig projectplan op en werkt conform de projectmatige werkmethodiek, het vastgestelde handboek en formats binnen onze organisatie.

De projectleider bewaakt integraliteit, bevordert interne en externe samenwerking en fungeert als spin in het web met betrekking tot de pilot Veilige Vakantieparken.

De projectleider is de schakel tussen de stuurgroep, de projectgroep en externe partners en is het aanspreekpunt voor het Expertisecentrum Vitale Vakantieparken Overijssel. Daarnaast zoekt de projectleider aansluiting bij andere gemeenten.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als projectleider/projectmanager in een gemeentelijke instelling;
3. Beschikbaar per 1 januari 2025 voor minimaal 24 uur per week;
4. Aantoonbare werkervaring met ruimtelijke ordening, omgevingsmanagement én veiligheid;
5. Aantoonbare werkervaring met Vitale Vakantieparken.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbaar afgeronde opleiding op wo-master niveau (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met een integrale en gemeentelijk overstijgende aanpak van vakantieparken (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met/kennis van het Expertteam Transformatie Vakantieparken (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met externe partners (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (10 punten);
10. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider/projectmanager in een gemeentelijke instelling (35 punten).

Competenties
Je hebt een heldere integrale visie op de aanpak van vakantieparken en brengt de nodige ervaring, kennis en kunde mee. Je kunt projectmatig werken en overziet het effect van dit project op zowel tactisch als strategisch niveau.

Verder:

  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • je kunt coördineren en aansturen;
  • je bent (in samenwerking met het projectteam) in staat het beoogde doel te vertalen naar passende resultaten en acties;
  • je kunt het belang van het project en het projectplan overbrengen op stuurgroep, bestuurders en opdrachtgever;
  • je bent dienstverlenend en resultaatgericht;
  • je durft mensen aan te spreken vanuit een positieve grondhouding waarbij het organisatie-/projectbelang voorop staat;
  • je hebt een sterk analytisch vermogen en bent in staat dit helder naar collega’s met verschillende werk- en denkniveaus te communiceren;
  • je bent een bruggenbouwer.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende cao van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken mogelijk: ja.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 20 december 2024 vanaf 10.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd worden, ontvangen uiterlijk op donderdag 19 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De opdrachtgever zal om een uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient opdrachtnemer in het Handelsregister geregistreerd te staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 17 december 2024, 09:00 uur.