Fraud Blocker Projectmedewerker proces en datakwaliteit | ZZP Opdrachten

Projectmedewerker proces en datakwaliteit

Logo van gemeente midden-groningen met een gestileerde witte 'm' in een cirkel op een blauwgroen achtergrond, met daaronder de naam.

Aanvraagnummer: 5590
Organisatie: Gemeente Midden-Groningen
Locatie: Gemeente Midden-Groningen
Uren per week: 36 per week
Tarief: €80 - €90 per uur
Regio: Groningen
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: n.v.t.
Sluitingsdatum: 17-12-2024 17:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Als gevolg van herstructurering van de werkzaamheden staat er een grote opdracht te wachten.
De Gemeente Midden-Groningen wil voor haar afdeling Belastingen en Basisregistraties de huidige kwaliteit van de database-gegevens in kaart brengen.

Het project bevat een aantal belangrijke pijlers:

  • Inzicht geven in huidige datakwaliteit
  • Inzicht geven in huidige werkprocessen
  • Verbeterpunten aandragen op werkprocesniveau
  • Adviseren over huidige datakwaliteit in relatie tot de toekomst

De opdracht wordt uitgezet voor een termijn van drie maanden. Aan het eind van deze termijn zal er door opdrachtnemer een oplevering plaatsvinden van de bovenstaande pijlers.

Dit wordt samengevat in een opleverdocument dat voor de gemeente Midden-Groningen als leidraad kan dienen om haar datakwaliteit en werkprocessen te verbeteren.
Daarnaast zorgt opdrachtnemer voor een overhandiging of presentatie van het opleverdocument om ervoor te zorgen dat er geen verschillen ontstaan in interpretaties in het document.

Doordat het gehele werkproces van BAG-WOZ tot en met de taxatie in beeld gebracht moet worden is kennis van Vastgoedobjecten vereist.



Kandidaatomschrijving

  • HBO-opleiding, bij voorkeur richting vastgoed
  • Je hebt ervaring met het in kaart brengen van gegevens uit diverse registraties
  • Je hebt ervaring met datagedreven werken
  • Je hebt kennis van de BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen)
  • Je hebt kennis van de wet WOZ (Waardering Onroerende Zaken)
  • Je bent in het bezit van een WOZ-diploma
  • Je hebt ervaring met gegevensbeheer
  • Je toont initiatief en werkt pro-actief
  • Je bent flexibel en kan goed plannen

Eisen

HBO Opleiding
Afgeronde HBO opleiding richting Bouwkunde of Makelaardij
Certificaat WOZ-medewerker Basis
Werkervaring
Minimaal 3 jaar werkervaring op gebied van procesinrichting en optimalisatie binnen een gemeente.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 15 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Geef hierin aan wat je ervaring is met proces op gebied van BAG/WOZ/BRK

Weging: 15 %


Beschikbaarheid
Vanaf start van de opdracht 36 uur per week beschikbaar
Weging: 25 %


Kennis en ervaring
U heeft aantoonbaar op uw CV recente werkervaring opgedaan bij de gemeente Midden-Groningen. Toon aan met CV.
Weging: 20 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
We gaan de top drie kandidaten toetsen op de mate waarin kennis en ervaring aansluiten op de uit te voeren werkzaamheden.

Weging: 25 %