Aanvraagnummer: 5669
Organisatie: Omgevingsdienst Noord-Holland Noord
Locatie: OD NHN
Uren per week: 18 tot 24 uur
Tarief: €75 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Bij de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (OD NHN) werken circa 250 bevlogen en ervaren collega’s aan adviezen en de uitvoering van milieutaken van zestien gemeenten in Noord-Holland-Noord. Daarnaast is de provincie Noord-Holland onze opdrachtgever. We houden ons bezig met bodemkwaliteit, klimaat, natuur, milieu, duurzaamheid, energietransitie, lucht, afval, asbest, externe veiligheid, zwemwater, wegen en vaarwegen.
Werken bij de OD NHN staat garant voor uitdaging en dynamiek in een open en informele werksfeer waarin samenwerking en leren centraal staan. Bovendien biedt OD NHN flexibiliteit en de mogelijkheid om werk en privé in balans te brengen. Ons moderne kantoor is goed bereikbaar en gelegen in Hoorn, nabij het station en het centrum.
Opdrachtomschrijving:
De OD NHN beheert het taakarchief van zestien gemeenten en de provincie Noord-Holland. Dit archiefbeheer wordt uitgevoerd in het VTH-/zaaksysteem Open Wave, gekoppeld aan het document management systeem Alfresco.
Voor het vastleggen en metadateren van inkomende en uitgaande (digitale) documenten en het uitvoeren van kwaliteitschecks zoeken wij een DIV-medewerker.
Takenpakket:
- Scannen en registreren van inkomende en uitgaande (digitale) documenten via Kofax KTA;
- Bijdragen aan het opzetten van een kwaliteitssysteem voor DIV;
- Kwaliteitschecks uitvoeren binnen Open Wave op volledigheid en juistheid van afgesloten zaken;
- Overzichten aanleveren aan informatiebeheerders met optimalisatiepunten voor kwaliteit.
Vereisten:
1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo 4-niveau;
2. Aantoonbare kennis van archief- en informatiebeheer (bijvoorbeeld door SOD I, LARM, LRM);
3. Werkervaring binnen een overheidsorganisatie.
Gunningscriteria:
4. Afgeronde opleiding op hbo-bachelorniveau (10 punten);
5. Minimaal 1 jaar ervaring met zaaksystemen en DMS-systemen (25 punten);
6. Minimaal 1 jaar ervaring als DIV-medewerker (35 punten);
7. Ervaring met kwaliteitschecks (20 punten);
8. Maximaal uurtarief van €75,- exclusief btw (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan hoe jij of de kandidaat voldoet aan het profiel.
Competenties:
- Collegiaal en samenwerkend;
- Initiatiefrijk en onderzoekend;
- Onafhankelijk en analytisch;
- Flexibel;
- Planmatig;
- Resultaat- en oplossingsgericht.
Beoordeling:
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aan het profiel voldoet. Overige kandidaten worden na de beoordeling geïnformeerd.
Benodigd aantal professionals:
1.
CV-eisen:
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen:
Maandag t/m vrijdag.
Planning:
Gesprekken vinden plaats op woensdag 18 december 2024. Kandidaten ontvangen uiterlijk op dinsdag 17 december bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd.
Overige informatie:
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG);
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze ingeschreven staan in het handelsregister als uitzendbedrijf (conform Waadi).