Aanvraagnummer: 5828
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 19-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens en de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en een hart voor historie kenmerken de gemeente en haar inwoners.
Opdracht
Je houdt je onder andere bezig met:
- Uitvoeren van controles op plekken met overlast en actief in gesprek gaan met overlastveroorzakers, zoals jongeren;
- Handhaven en toezicht houden tijdens evenementen om de veiligheid te waarborgen;
- Toezicht houden op naleving van lokale en nationale wetgeving in de openbare ruimte, waaronder de Basisregistratie Personen (BRP), Algemene Plaatselijke Verordening (APV), Wegenverkeerswet, Wet milieubeheer, hondenbeleid en de Drank- en Horecawet;
- Zelfstandig afhandelen van meldingen, waarbij je zorgt voor een professionele opvolging;
- Opstellen van proces-verbalen en rapportages wanneer dit nodig is om situaties goed vast te leggen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Aantoonbaar in het bezit van een BOA- of HTV-opleiding in domein 1;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een gemeente.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een gemeente (30 punten);
5. Aantoonbaar in het bezit van een certificaat Alcoholwet (15 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Jeugdboa (35 punten);
7. Aantoonbaar in het bezit van een RTGB-certificering (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij of de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Communicatieve vaardigheden;
- Conflicthantering;
- Stressbestendig;
- Snel beslissingen maken;
- Integer.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.
Hybride werken is niet mogelijk.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 23 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het Handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 19 december 2024, 09.00 uur.