Aanvraagnummer: 5844
Organisatie: Gemeente Katwijk
Locatie: Katwijk aan Zee
Uren per week: 36
Tarief: €68 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 15-01-2025
Optie tot verlenging: Ja, max 1x voor 6 maanden
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
De kandidaat heeft de taak om poststukken en archieven doeltreffend te beheren en te organiseren. Als medewerker post- en archiefzaken speelt deze persoon een cruciale rol in het optimaliseren van de gemeentelijke administratie. Hun verantwoordelijkheid omvat het waarborgen van eenvoudige toegang tot essentiële informatie en het gestructureerd beheren van documenten. Hierdoor wordt een efficiënt functioneren van de administratieve processen binnen de gemeente mogelijk gemaakt.
Verantwoordelijkheden
- Postverwerking: Registreren en zo nodig scannen van de fysieke en digitale poststromen (inkomend en uitgaand).
- Kwaliteitscontrole: Bepalen van zaaktypen bij binnenkomst document, bepalen van de samenhang met bestaande zaken en van de bewaartermijn en het beheren van de kwaliteit van de informatie binnen het zaaksysteem.
- Archiefbeheer: Deelnemen aan archiefprojecten en ondersteunen bij voorkomende werkzaamheden binnen het team, zoals het uitlenen van bouwdossiers.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 januari 2025 tot en met 14 juli 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met de duur van maximaal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
Welk type overeenkomst is op de kandidaat van toepassing? (Overeenkomst inhuur arbeidskrachten, tussenkomst ZZP’er of (modelovereenkomst) met ZZP’er?)
Wie is tekenbevoegd (naam en functie)?
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV in de afgelopen 3 jaar.
Gezien de aard van de werkzaamheden, is het essentieel dat de kandidaat locatie aanwezig is. Thuiswerken behoort niet tot de mogelijkheden voor deze functie.
Minimaal een afgeronde opleiding op mbo niveau.
Zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers) zijn gerechtigd om deel te nemen aan deze aanbestedingsprocedure, mits zij verklaren en aantonen dat de werkzaamheden niet als ZZP'er worden uitgevoerd, maar via een tussenkomst van een detacheringsbureau plaatsvinden. Deze bepaling is van toepassing omdat de werkzaamheden worden uitgevoerd onder toezicht en leiding van de gemeente Katwijk. De ZZP'er dient in zijn bieding: a. Te vermelden via welk detacheringsbureau de werkzaamheden zullen worden verricht; b. Een verklaring van het betreffende bureau te overleggen waaruit blijkt dat het bureau bereid is de ZZP'er voor deze opdracht te verlonen; c. Te verklaren dat het detacheringslbureau akkoord gaat met de algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Katwijk en dat de inkoopvoorwaarden van het bureau niet van toepassing zullen zijn op de opdracht. Gunning aan een ZZP'er vindt uitsluitend plaats onder de voorwaarde dat aan de bovengenoemde vereisten wordt voldaan. Indien niet aan deze vereisten is voldaan, behoudt de gemeente Katwijk zich het recht voor de inschrijving ongeldig te verklaren.
Prijs (eisen)
Maximaal: € 68,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
35 %Minimaal een afgeronde opleiding op mbo niveau in administratieve richting.
65 %Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op gebied van post- en archiefzaken binnen een overheidsorganisatie. Beschrijf je werkzaamheden duidelijk in het cv.
Competenties te toetsen in interviewfase
- Kwaliteitsgerichtheid
- Nauwkeurig
- Integer; omgaan met vertrouwelijke informatie
- Procesbewaking
- Verantwoordelijkheid
Het interview
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen.
De cv’s worden beoordeeld op de Kwaliteit (eisen) die hierboven zijn benoemd in de (offerte)aanvraag. Dit zijn de minimumeisen/knock-outcriteria. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie van cv’s
Bij stap 2 worden de punten/percentage(s) toegekend. Per gunningscriterium (wens) staat de (maximaal) te behalen score/percentage aangegeven. Indien aan alle “Gunningscriteria (wensen)” wordt voldaan zal de totaal te behalen score (100%) worden gegeven. Als er een bepaalde wens niet (geheel) voldoet zal er voor die wens geen (volledige) score worden toegekend. Het voldoen aan de wens(en) moet duidelijk uit het cv blijken.
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. De tien (10) kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:
- Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
- Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De opdrachtgever streeft ernaar drie (3) kandidaten uit te nodigen voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Gesprekken vinden plaats op woensdag 8 januari van 9 tot 12 uur op het gemeentehuis van Katwijk.
Stap 4: Interview
In het interview wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het interview wordt gevoerd door twee of meerdere vertegenwoordigers van de opdrachtgever. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de gemeente Katwijk het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Opdrachtgever behoudt het recht om (de opdracht) niet te gunnen.