Aanvraagnummer: 5851
Organisatie: Gemeente Overbetuwe
Locatie: Gemeente Overbetuwe
Uren per week: 28 tot 32
Tarief: €0 - €80 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: Ja, optioneel nader te bepalen
Sluitingsdatum: 22-12-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Voor deze opdracht is het niet mogelijk om een ZZP-er voor te dragen
Het subteam Administratie en ondersteuning (ruim 10 fte) bestaat uit financieel administratief medewerkers en ondersteuners. Met elkaar zorgen we voor een accurate administratie van alle wetten en regelingen die het STO uitvoert. Daarnaast ondersteunen we de uitvoerende vakafdelingen.
Als medewerker uitkeringsadministratie Participatiewet ben je samen met 2 collega’s verantwoordelijk voor de uitkeringsadministratie van de Participatiewet, IOAW/IOAZ, BBZ, bijzondere bijstand en gemeentelijk minimabeleid. Naast de collega’s binnen het team Administratie en ondersteuning, werk je ook nauw samen met de consulenten werk, inkomen en debiteuren.
Verantwoordelijkheden
Taken en verantwoordelijkheden
Als financieel administratief medewerker uitkeringsadministratie ligt het accent in je functie op de volgende werkzaamheden:
- je beheert de uitkeringsadministratie: je controleert klantgegevens in het uitkeringssysteem op volledigheid;
- je verwerkt mutaties (gegevens) in de uitkeringsdossiers op basis van beschikkingen en rapportages;
- je (her)berekent inkomsten en verwerkt deze in het uitkeringsdossier;
- je verwerkt dagelijks de binnenkomende digitale post;
- je verwerkt meldingslijsten en voorschotten;
- je beantwoordt vragen met betrekking tot de betaalde of geblokkeerde uitkeringen;
- je bent een vraagbaak voor collega`s;
- je verwerkt facturen met betrekking tot re-integratietrajecten, verwerking en uitbetaling loonkostensubsidie;
- je herkent signalen die op fraude kunnen wijzen en doet (administratieve) controles in het kader van handhaving;
- je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen.
Beschikbaarheid
De kandidaat is beschikbaar binnen de aangegeven start en einddatum. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 in PDF toe. Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld. Benoem en beschrijf concreet in uw CV de relevante ervaring waaruit blijkt dat u aan onderstaande eis(en) voldoet. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum en beschrijving van de werkzaamheden te zijn vermeld.
Opleidingseis(en): Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde MBO opleiding
Werkervaringseis(en): Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s)
De interviews zullen plaatsvinden op 31 december 2024 in de ochtend. Wij vragen u hier alvast rekening mee te houden.
Gunningscriteria
De kwaliteitsscore komt tot stand door de optelsom van het behaalde percentage op de beschreven wens(en).
Op basis van kwaliteit wordt de top van kandidaten samengesteld en uitgenodigd voor een gesprek. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
Gunningscriteria Kwaliteit
100 %Het beoordelingsteam beoordeelt de mate waarop de CV van de kandidaat aansluit bij de beschrijving van het functieprofiel: - Het CV sluit uitstekend aan bij onze uitvraag (100%) - Het CV sluit goed aan bij onze uitvraag (50%) - Het CV sluit voldoende aan bij onze uitvraag (0%)
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 80,00
Competenties te toetsen in interviewfase
- specifieke kennis en vaardigheden zoals: het kunnen lezen en interpreteren van loonstroken, het maken van herberekeningen uitkeringsadministratie, looninkomsten en belastingaanslagen;
- ervaring met gemeentelijke administratieve systeem Civision is een pre;
- herkenning in onze kernwaarden: eigenaarschap, resultaatgericht, zelfbewust en coöperatief;
De kandidaat wordt tijdens het gesprek op deze competenties beoordeeld.
Interviewfase
Toelichting methodiek
- De documenten worden gecontroleerd. De gevraagde documenten dienen zodanig te zijn beschreven, dat de gemeente voldoende inzicht krijgt, om te kunnen beoordelen of aan de eisen is voldaan. Mocht uit documenten of het interview blijken dat de kandidaat niet aan de gestelde eisen of aangegeven wensen voldoet, dan wordt deze als nog knock-out verklaard en niet verder meegenomen in de beoordelingsprocedure.
- Uitsluitend de kandidaat/kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes zich in de top rangorde plaatsen, kunnen worden uitgenodigd voor een interview.
- In het interview worden de eisen en wensen geverifieerd en de aangeboden kandidaat beoordeeld op werk/opdrachtinhoudelijke aspecten, de match met de organisatie en de aangegeven competenties. Op basis van de uitkomst van deze gesprekken vindt het besluit over (voorlopige) gunning van de opdracht plaats.
Mocht aan de hand van het interview blijken dat de toelichting niet in overeenstemming is met de ingediende offerte op zowel de eisen als wensen, kan dit tot uitsluiting leiden.