Fraud Blocker Servicedesk medewerker | IRVN | Freelance Opdrachten

Servicedesk medewerker

Logo van ICT Rijk van Nijmegen met gestileerde letters "RIN" in blauwe tinten op een witte achtergrond met daaronder de bedrijfsnaam.

Aanvraagnummer: 5902
Organisatie: IRVN
Locatie: Nijmegen
Uren per week: 40 uur
Tarief: €45 - €52 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 30-12-2024 08:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams.

De afdeling Dienstverlening van de iRvN bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.500 eindgebruikers met hun werkomgeving. Binnen dienstverlening zoeken we een skilled servicemedewerker die zowel op locatie als bij de centrale Servicedesk inzetbaar is.

Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze eindgebruikers op één van de grootste locaties van onze deelnemende organisaties of op de centrale Servicedesk. Dit betekent dat je gebruikers  helpt met het installeren van de laptop en/of mobiele telefoon, dat je gebruikers helpt wanneer ze hulp nodig hebben of bij de centrale servicedesk gebruikers telefonisch te woord staat.

LET OP: gezien de aard van de werkzaamheden en gelet op de wet DBA leent dezeopdracht zich niet voor ZZP'ers.


Verantwoordelijkheden

In deze opdracht:

• Krijg je energie van het helpen van een collega en sta je voor de kernwaarden van iRvN:

Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en betrouwbaar. Wij benaderen en zien al onze

5300 eindgebruikers als onze collega’s. Zo zoeken we een goede samenwerking om alle

ambtenaren zo goed mogelijk hun werk te kunnen laten doen.

• Ben jij in staat een probleem van een gebruiker of systeem te analyseren en registreer je de

meldingen in Topdesk.

• Je lost de lokale incidenten en vragen op of zorgt dat ze opgelost worden door een adequate

intake en eventuele overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer).

• Ben jij medeverantwoordelijk voor de klanttevredenheid en/of deze toe- dan wel afneemt.

Natuurlijk ben je daarvoor afhankelijk van de kwaliteit van je collega’s binnen iRvN. De

gebruiker heeft daar geen last van, want jij lost alles op of zorgt ervoor dat het opgelost

wordt.

• Ondersteun je de eindgebruikers met vragen over de veel gebruikte applicaties zoals Outlook,

SharePoint, Teams of bijvoorbeeld OneDrive

• Draag je de verantwoordelijkheid voor een juiste inrichting en registratie van de

Procesadministratie op locatie.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 6 januari tot en met 6 juni 2025 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld 'toelichting' van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

Minimaal een afgeronde opleiding ICT-beheer niveau 4

Je hebt aantoonbaar ervaring met Topdesk

Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Skilled Servicedesk medewerker binnen een organisatie met + 2.000 eindgebruikers

Je hebt recente ervaring in een non profit omgeving

Je hebt aantoonbare ervaring met het uitleveren en ondersteuning van gebruikers bij hun werkplek

I.v.m. calamiteiten en incidenten kan je binnen 45 minuten in Nijmegen op locatie Nieuwe Dukenburgseweg 21A zijn;

Bereid om naar locatie (Nieuwe Dukenburgseweg 21A) te komen van maandag tot en met vrijdag binnen de openingstijden van de servicedesk van 7:30 tot 17:00


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

20 %

Aantoonbare actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory

20 %

Aantoonbare actuele kennis van M365 en Office 2016; bij voorkeur gecertificeerd

20 %

Goede kennis van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk

20 %

Aantoonbare Kennis van de Microsoft 365 applicaties met betrekking tot gebruikersondersteuning en adoptie

20 %

Aantoonbaar kennis en ervaring met AI toepassingen zoals een virtual assistent.


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 45,00
Maximaal: € 52,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

  • Je mondelinge communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld; je schakelt vlot en correct met de eindgebruikers. Daarin heb je empathisch vermogen: je kan je inleven in de problemen van de eindgebruiker en blijft geduldig, ontspannen en vriendelijk;
  • Je denkt in oplossingen;
  • Je werkt zelfstandig aan je case- load maar je bent ook een teamspeler die zijn kennis en kunde inzet om samen met je collega's tot het beste eindresultaat te komen.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden in de week van 6 januari. Gelieve hier rekening mee te houden.


Reageer nu op deze opdracht!

5902 - Servicedesk medewerker