Fraud Blocker Teamcoördinator secretariaat | Freelance Opdrachten

Teamcoördinator secretariaat

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 5906
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: s-Hertogenbosch
Uren per week: 24 per week
Tarief: €0 - €100 per uur
Duur van de opdracht: 1-2-2025 t/m 31-7-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 1-2-2025
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 07-01-2025 12:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtomschrijving

Werken bij Gemeente ‘s-Hertogenbosch als interim Teamcoördinator voor het secretariaat en meldpunt betekent impact maken op onze gemeente! Wij dragen namelijk iedere dag bij aan een fijne en leefbare omgeving. We zoeken een tijdelijke coördinator die een dynamisch team van collega’s wil coachen, ontwikkelen en begeleiden. Je geeft direct leiding aan de betreffende 14 collega’s en je rapporteert aan het bureauhoofd. Daarnaast zorg je ervoor dat het team optimaal gaat samenwerken, de onderlinge verbinding versterkt, de juiste bezetting bij de vraag in kaart brengt en de bijpassende profielen opstelt. Samen met beide teams en het bureauhoofd zorg je voor een optimale ondersteuning van collega’s uit het primaire proces.

Verder ben je voor de duur van de opdracht verantwoordelijk voor de dagelijkse, operationele aansturing van het secretariaat en het meldpunt. Wij zoeken een natuurlijk leider die:

  • Ervoor zorgt dat de juiste teamleden op de juiste plek zitten en dat de werkzaamheden efficiënt verlopen;
  • Coacht en aanstuurt en teamleden gemotiveerd aan het werk houdt;
  • Energie krijgt van voortdurende verandering en werken op verschillende locaties;
  • Conflicten en misverstanden niet uit de weg gaat;
  • Zichtbaar aanwezig en toegankelijk is;
  • Het bureauhoofd ondersteunt bij het formuleren van doelen en deze evalueert.

Waar ga je werken
De sector Stadsbeheer draagt bij aan de veiligheid, het beheer, het gebruik en de vernieuwing van de openbare ruimte. Want de gemeente ’s-Hertogenbosch wil een fijne leefomgeving zijn voor alle inwoners, ondernemers en bezoekers. Je gaat werken bij het bureau Bedrijfsvoering en Ondersteuning voor de sector Stadsbeheer. Het bureau biedt zeer diverse ondersteunende diensten: van juristen tot communicatieadviseurs, van bedrijfsvoering tot kwaliteit, arbo en milieu, en secretariële ondersteuning. Het bureau telt 36 collega’s (zowel vast als inhuur) en is vanuit de diverse ondersteunende diensten onderverdeeld in diverse subteams.


Kandidaatomschrijving

Dit ben jij
Als coördinator ben jij een echte people manager, gericht op samenwerking en het voeren van de juiste gesprekken. Je beschikt over de competenties om zowel open en informeel als zakelijk te communiceren. Je stelt veel vragen, komt met oplossingen en denkt actief mee met de organisatie. Verder heb je:

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in een coördinerende positie;
  • Relevante werkervaring met teamontwikkeling;
  • 2 jaar relevante ervaring bij een overheidsinstelling;
  • Ervaring met secretariële werkzaamheden is een pré;
  • Een dynamische werkomgeving geeft je energie.

Eisen

Werkervaring
Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in het coördineren/aansturen van een team. Teamontwikkeling
Aantoonbare ervaring met teamontwikkeling.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
  • VOG

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 15 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Ten aanzien van de motivatiebrief wordt gelet op:
  • Visie op interne dienstverlening;
  • Relevante werkervaring en motivatie;
  • Waarom werken voor gemeente 's-Hertogenbosch;
  • Persoonlijkheid van de kandidaat.

Weging: 20 %

Opleiding
Een HBO-diploma in Organisatiekunde of vergelijkbaar.
Weging: 10 %

Ervaring
Ervaring met ondersteunende diensten/overhead zoals secretariaat, administratie.
Weging: 20 %

Ervaring gemeente/overheid
Ervaring met werken bij de overheid bij voorkeur een gemeente.
Weging: 10 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
Weging: 25 %

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op dinsdag 21 januari 2025.

Reageer nu op deze opdracht!

5906 - Teamcoördinator secretariaat