Fraud Blocker Adviseur Inkoop | Provincie Overijssel | Freelance Opdracht

Adviseur Inkoop

Logo van provincie overijssel met een gestileerde letter "o" in blauw en roze, met de tekst "provincie overijssel" in grijs.

Aanvraagnummer: 5916
Organisatie: Provincie Overijssel
Locatie: Zwolle
Uren per week: 20 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: 13-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, werken en recreëren. Samen maken we Overijssel leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties aan de toekomst van onze provincie.

Beschrijving Bedrijfsvoering
Je gaat aan de slag bij de afdeling Bedrijfsvoering (BV), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling heeft drie kerntaken: adviseren, controleren en faciliteren. Bedrijfsvoering zorgt dat de organisatie bestuurlijke en uitvoerende processen efficiënt kan uitvoeren. Hierdoor kunnen andere afdelingen zich volledig richten op provinciale opgaven. De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding, Financiële Rapportage en Administratie, Financiën, Facilitair, Informatievoorziening en Digitalisering, Juridische Zaken en HR.

Beschrijving plek binnen de eenheid Bedrijfsvoering
Als inkoopadviseur werk je bij het Expertisecentrum van de provincie Overijssel. Hier werken vijf collega’s aan de brede opgaven rond inkoop. Dit expertisecentrum is geplaatst binnen het team Financiën van de eenheid Bedrijfsvoering.

Opdracht
In samenwerking met collega's zorg je ervoor dat opdrachten doel- en rechtmatig worden aanbesteed. Je fungeert als vraagbaak voor inkoop- en contractvraagstukken en bent een sparringpartner en adviseur voor het management. Je levert tactisch advies en denkt proactief mee. Daarnaast stel je aanbestedingsstukken op en begeleid je aanbestedingstrajecten. Je signaleert kansen en stimuleert het gebruik van provinciebrede raamcontracten.

Je volgt ontwikkelingen in jouw vakgebied, draagt bij aan het doorontwikkelen van inkoopbeleid en implementeert innovatieve oplossingen. Belangrijke thema’s zijn circulair inkopen en social return. Je onderhoudt contacten met het shared service centrum (ONS), dat de procesbeheersing rond Europese aanbestedingen uitvoert.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde hbo-bachelor opleiding;
2. In bezit van NEVI 1 en NEVI 2;
3. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur bij een overheidsinstelling.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Afgeronde cursus/opleiding 'aanbestedingsrecht' (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur binnen een provincie (30 punten);
6. Kennis van administratief systeem SAP of ISP-next (30 punten);
7. Werkervaring met maatschappelijk verantwoord inkopen (MVI) en duurzaamheid (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Samenwerking;
  • Flexibiliteit;
  • Rolvastheid;
  • Proactief;
  • Verbindend;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11, conform de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken is mogelijk. Werkdagen: maandag, dinsdag en donderdag.
Standplaats: Zwolle.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever vinden plaats op woensdag 8 januari 2024 vanaf 09:00 uur. Geselecteerde kandidaten krijgen uiterlijk dinsdag 7 januari 2024 bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • De opdrachtgever vraagt om een Geheimhoudingsverklaring.
  • De opdrachtgever vraagt om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze in het handelsregister te staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn voor deze inhuuropdracht sluit op maandag 6 januari 2025 om 09:00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5916 - Adviseur Inkoop